» بیماری ها و پیشگیری » قیمت روغن بنفشه در طب سنتی
قیمت روغن بنفشه در طب سنتی

قیمت روغن بنفشه در طب سنتی

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ 10۰95

قیمت روغن بنفشه در طب سنتی

شاید در مورد خواص گل بنفشه چیزهای مختلفی شنیده باشید اما آیا می دانید که روغن گل بنفشه چه تاثیرات قدرتمندی می تواند داشته باشد؟ تهیه روغن بنفشه اندکی سخت و زمان بر است و خواص ارزشمندی دارد. به این ترتیب قیمت روغن بنفشه هرچقدر هم که باشد قطعا ارزش سرمایه گذاری دارد چرا که ارزش دارویی آن جهت رفع مشکلات سلامتی متعددی اثبات شده است.

در این مقاله با من همراه باشید تا ضمن اطلاع از قیمت روغن بنفشه با خواص مهم آن آشنا شویم:

  • پوستی شفاف و سالم با روغن بنفشه
  • تسکین مشکلات دستگاه تنفسی
  • کاهش درد با خرید روغن بنفشه
  • بهبود سلامت روان
  • کمک به درمان بی خوابی
  • یک آفرودیزیاک قوی
  • چگونه از اسانس بنفشه استفاده کنیم؟ + قیمت روغن بنفشه
  • ملاحظات امنیتی پیش از خرید روغن بنفشه

پوستی شفاف و سالم با روغن بنفشه

روغن بنفشه می تواند یک درمان طبیعی برای بیماری های پوستی مختلف مانند آکنه یا اگزما باشد. خاصیت مرطوب کنندگی آن باعث می شود تا روی پوست های خشک بسیار موثر باشد.

با خرید روغن بنفشه و مصرف آن می توانید به کمک خواص ضد التهابی آن، هرگونه پوست قرمز، تحریک شده یا ملتهب ناشی از آکنه یا سایر بیماری های پوستی را التیام بخشید. خواص ضد عفونی کننده و ضد میکروبی آن نیز به پاکسازی پوست ما کمک کرده و باکتری های باقیمانده از روی پوست را پاک می کند.

بنابراین، به جای خرید محصولات گران قیمت مراقبت از پوست که ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر باشند، چرا یک درمان طبیعی را انتخاب نکنید و با خرید روغن بنفشه خالص، سلامت پوست خود را بهبود نبخشید؟

قیمت روغن بنفشه در طب سنتی
قیمت روغن بنفشه در طب سنتی

تسکین مشکلات دستگاه تنفسی

اسانس بنفشه همچنین دارای خواص ضد احتقان و خلط آور است، به این معنی که به از بین بردن مخاط و خلط اضافی در مجاری تنفسی و بینی شما کمک می کند. از این رو به رفع احتقان کمک کرده و جریان هوای آزادتر و بدون مانع را در مسیر تنفسی شما تسهیل می کند. بنابراین، روغن بنفشه می‌ تواند در کاهش مشکلات تنفسی رایج مانند سرما خوردگی، سرفه، آنفولانزا، برونشیت و سینوزیت مفید باشد و درد و تنفس ناشی از این شرایط ناراحت‌کننده را تسکین دهد.

اگه سینوزیت داری و دنبال بهترین راهکار درمانی هستی کلیک کن

اینجا کلیک کنید 👈 بهترین اسپری بینی برای سینوزیت

کاهش درد

همان طور که در بالا ذکر شد، اسانس بنفشه حاوی ترکیبات ضد التهاب است. بنابراین روغن بنفشه به عنوان یک درمان عالی و طبیعی برای رفع مشکلات مختلف ناشی از سفتی و درد مفاصل و همچنین دردهای عضلانی شدید مانند روماتیسم، آرتریت و نقرس عمل می کند. علاوه بر این، با خرید روغن بنفشه می توانید به تحریک گردش خون به عضلات خود کمک کنید، شرایطی که در کاهش درد ناشی از گردش نامناسب خون به این مناطق حیاتی موثر است.

بهبود سلامت روان

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که چرا ممکن است در طول روز دچار سردرد و میگرن شوید. در بیشتر مواقع، بروز سردرد و میگرن ممکن است به دلیل استرس، تنش و اضطراب زیاد ناشی از فعالیت های روزانه باشد. در این مورد، اسانس بنفشه یک عامل قوی برای کمک به کاهش استرس، خستگی، سرگیجه و حتی سطوح اضطراب است.

مانند بسیاری از روغن ‌های ضروری موجود، روغن بنفشه دارای خواص آرام‌ بخش است که به کاهش تنش کمک می ‌کند و در نتیجه سلامت روان را ارتقاء می ‌دهد. با خرید روغن بنفشه می توانید بدون مصرف داروهای شیمیایی که ممکن است منجر به عوارض جانبی شود، از این درمان طبیعی برای ایجاد آرامش بیشتر استفاده کنید.

کمک به درمان بی خوابی

داشتن یک خواب خوب شبانه برای اطمینان از حفظ صحیح اندام های حیاتی و عملکرد بهتر سیستم های مختلف بدن شما بسیار ضروری است. با استفاده از روغن بنفشه در دستگاه بخور قادر خواهید بود به طور موثر از نظر فیزیکی و ذهنی خواب مطلوب تری داشته باشید. روغن بنفشه یک درمان طبیعی برای بی خوابی و کاهش مشکلات خواب است، بدون اینکه مجبور به استفاده از قرص های خواب تجویز شده با عوارض جانبی ناخواسته باشید.

یک آفرودیزیاک قوی

روغن بنفشه همچنین می تواند به درمان هر گونه اختلال و مشکلات جنسی در اتاق خواب کمک کند، به خصوص اگر استرس در وهله اول علت اصلی مشکلات جنسی شما باشد. در واقع روغن بنفشه به تحریک آرامش کمک می کند و از نظر احساسی روحیه شما را بالا می برد، که در نتیجه می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روغن بنفشه را با ترکیبی از روغن های آرام بخش دیگر ترکیب کنید تا احساسات جنسی و عاشقانه را نسبت به همسرتان برانگیزد و به بهبود مشکلات جنسی خود یا شریک زندگی تان کمک کند.

چگونه از اسانس بنفشه استفاده کنیم؟ + قیمت روغن بنفشه

اکنون که در مورد فواید بی شمار روغن بنفشه برای سلامتی مطالعه کردید، چگونه می توانید برای بهره مندی از فواید آن در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنید؟ چه به صورت موضعی روی پوست خود استفاده کنید یا آن را توسط دستگاه بخور پخش کنید، با ادامه مقاله همراه باشید تا بهترین شیوه استفاده از روغن بنفشه را بررسی کنیم.

جهت تسکین دستگاه تنفسی خود، می توانید چند قطره از روغن را بر روی قفسه سینه خود ماساژ دهید. برای تسکین درد ناشی از درد مفاصل و عضلات، سعی کنید چند قطره از روغن را به وان آب گرم و حمام شبانه خود اضافه کنید و در آن به خوبی غوطه ور شوید.

همچنین می ‌توانید آن را به صورت موضعی بر روی محل درد و نواحی آسیب دیده ماساژ دهید. درمان سینوزیت، اگزما، شوره سر و خشکی پوست از دیگر خواص روغن بنفشه است. خرید روغن بنفشه محصول شرکت نوشاد با قیمت ۶۵ هزار تومان می تواند شما را در رسیدن به اهداف سلامتی خود یاری رساند.

اینجا کلیک کنید 👈 روغن بنفشه نوشاد

روغن بنفشه نوشاد

به عنوان یکی از عوامل مراقبت از پوست، می توانید روغن بنفشه را با یک روغن حامل مانند روغن بادام به نسبت یک به یک رقیق کنید و آن را بر روی نواحی آسیب دیده پوست خود به صورت موضعی استعمال کنید. اگر به روغن بادام دسترسی ندارید می توانید برای تسهیل کار خود از روغن بنفشه بادام نوشاد استفاده کنید.

روغن بنفشه بادام نوشاد یک انتخاب موضعی عالی برای بهبود سلامت پوست، ناخن، مشکلات خواب و تنفسی است. قیمت روغن بنفشه بادام نوشاد در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ به مبلغ ۸۰ هزار تومان است.

اینجا کلیک کنید 👈 روغن بنفشه بادام نوشاد

روغن بنفشه بادام نوشاد

جهت دریافت بهترین خواص آروماتراپی جهت القای خواب و کاهش استرس، می‌ توانید روغن بنفشه را در طول شب در دستگاه بخور خود پخش کنید. همچنین می توانید چند قطره از روغن را به وان آب گرم و حمام خود اضافه کنید تا یک حمام بخار آرامش بخش ایجاد کنید.

جهت استفاده موضعی و استفاده توسط دستگاه بخور ما به شما روغن بنفشه گیاه اسانس را پیشنهاد می کنیم. هزینه روغن گل بنفشه گیاه اسانس به میزان ۵۴ هزار تومان است.

اینجا کلیک کنید 👈 خرید و قیمت روغن بنفشه برای مو   

روغن بنفشه اصل

ملاحظات امنیتی

پیش از استفاده موضعی، حتما ابتدا تست پوستی انجام دهید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید. زنان باردار و مادران شیرده باید پیش از اقدام به استفاده از روغن ‌های ضروری به‌ عنوان یک روش درمانی، ابتدا با پزشک خود مشورت کنند.

سخن پایانی

اسانس بنفشه و فواید آن جهت تسکین انواع مشکلات پوستی، تنفسی و سلامت روان غیرقابل انکار است. خوشبختانه خرید روغن بنفشه به واسطه خواص شگفت انگیز آن می تواند شما را از مصرف انواع داروهای شیمیایی دارای عوارض جانبی، بی نیاز کند. ما در داروخانه اینترنتی درمانگیاه علاوه بر روغن بنفشه، انواع دیگر روغن های ضروری و مفید برای سلامتی را در اختیار داریم.

منبع: biofinest

آزاده حیدرآبادی

آزاده حیدرآبادی

من کارشناس گیاهان دارویی هستم که عشق زیادی به کار در حوزه گیاهان دارویی و سلامت دارم. تمام تلاش خودم رو میکنم که بتونم با تولید محتوا در این زمینه برای شما مفید واقع بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×