» سلامت » قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند؟
قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند؟

قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند؟

خرداد ۱, ۱۴۰۳ 18۰113

قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند؟

اگر به دنبال کاهش وزن به کمک مکمل های لاغری نظیر نیچرفیت هستید، باید پیش از هر چیزی بدانیم قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند؟ با داشتن یک پاسخ روشن برای این سوال و در نظر گرفتن موارد دیگر می توانید برای کاهش وزن خود یک انتظار منطقی و معقول داشته  باشید.

کاهش وزن برای خیلی از کسانی که عادت به خوردن زیاد دارند و تحرک کمی هم دارند کار سختی است. شاید برخی از تایم هایی رو تصمیم گرفته باشید که ورزش کنید و یک یا چند ماه به سالن های ورزشی رفته باشید اما بعد خسته شده اید و این کار را نیمه رها کرده اید.

بهتر است که برای کاهش وزن ابتدا از رژیم شروع کنید، در خانه می توانید با خوردن مکمل های گیاهی کم خطر مثل قرص هزال، نیچرفیت و کارویل این کار را شروع کنید.

مکمل های گیاهی به شما کمک می کند که میل کمتری به غذا داشته باشید. وعده های غذایی خودتان رو کوچک کنید و بجای غذا خوردن در ظرف برنج خوری از ظرف کوچک تر استفاده کنید.

از خوردن غذاهای چرب و قندی زیاد پرهیز کنید که خوشبختانه داروهای گیاهی مانند نیچرفیت کمک زیادی به شما در این کار خواهد  کرد. پس اگر قصد کاهش وزن دارید حتما به داروی گیاهی برای کاهش وزن فکر کنید. این داروها با کمترین عوارض ممکن به شما کمک می کند که سریع تر به وزن دلخواه خود برسید.

با مطالعه این مقاله علاوه بر پاسخ قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند اطلاعات زیر را به دست خواهید آورد:

  • کپسول نیچرفیت چیست؟
  • ترکیبات کپسول نیچرفیت
  • و اما قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند؟

قرص نیچرفیت چیست؟

کپسول نیچرفیت، محصول شرکت داروسازی دیموند با هدف لاغری و کاهش وزن تولید می شود. این مکمل گیاهی با ترکیبات موثر خود، سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و در شخص مصرف کننده احساس سیری کاذب ایجاد می کند.

درباره فواید رژیم ۱۵ روزه کانادایی چقدر می دونی؟ بهترین رژیم برای بدنت رو میشناسی؟

اینجا کلیک کنید 👈 رژیم ۱۵ روزه کانادایی – بررسی فواید و یک نمونه رژیم

ترکیبات کپسول نیچرفیت

موثرترین ماده سازنده این مکمل لاغری که ما را در رسیدن به پاسخی برای قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند یاری می رساند، جو دوسر است. جو دوسر از فیبری به نام بتاگلوکان تشکیل می شود. حتما می دانید که بزرگترین خاصیت مصرف فیبر در کاهش وزن این است که احساس گرسنگی را در فرد به تعویق می اندازد. در واقع با افزایش بتاگلوکان و ترشح پپتید یک هومورن مربوط به سیری، فرد کالری کمتری در طول روز مصرف خواهد کرد.

البته لاغر شدن تنها هدف کپسول نیچرفیت نیست. بلکه کاهش کلسترول بد خون به واسطه افزایش ترشح اسید صفراوی و رفع یبوست و کاهش ابتلا به سرطان دستگاه گوارش، سه خاصیت مهم دیگر این کپسول گیاهی است.

علاوه بر فیبر بتاگلوکان، مواد مغذی دیگری نظیر ویتامین B5 و B6، زینک، آهن و اسید فولیک در ترکیبات این کپسول وجود دارند. نیچرفیت به واسطه مجموع این ترکیبات به تقویت و جوان سازی پوست و همچنین جلوگیری از ریزش مو کمک می کند.

نظرات درباره قرص نیچرفیت
قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند؟

و اما قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند؟

پاسخ به این سوال قطعا با یک عدد مشخص، به صورت یکسان برای همه امکان پذیر نیست، چرا که هر شخصی به لحاظ تاثیرپذیری از مصرف یک دارو، میزان فعالیت بدنی، رژیم غذایی و سبک زندگی، منحصر به فرد محسوب می شود. بنابراین تعیین یک عدد واحد از این جهت که قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند شاید کاری غیر منطقی به نظر برسد. اما به صورت آماری می توان اثربخشی آن را در افرادی که کپسول نیچرفیت را مصرف کرده اند مشاهد نمود. معمولا این افراد گزارش کرده اند که مکمل نیچرفیت ماهانه بین دو تا پنج کیلوگرم کاهش وزن را موجب می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص نیچرفیت

سخن پایانی

همان طور که در بالا اشاره شد، پاسخ به پرسش قرص نیچرفیت چند کیلو لاغر می کند برای تمامی افراد یکسان نیست. در واقع به این دلیل که مکمل های لاغری، به تنهایی نمی توانند معجزه ای برای کاهش وزن شما باشند. شما در این مسیر قطعا به مکمل لاغری گیاهی نیاز دارید اما در کنار فعالیت بدنی منظم و رعایت یک رژیم غذایی سالم می توانید به تناسب اندام به صورت اصولی و برگشت ناپذیر دست یابید.

آزاده حیدرآبادی

آزاده حیدرآبادی

من کارشناس گیاهان دارویی هستم که عشق زیادی به کار در حوزه گیاهان دارویی و سلامت دارم. تمام تلاش خودم رو میکنم که بتونم با تولید محتوا در این زمینه برای شما مفید واقع بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×