» اطلاعات دارویی » قرص سورنجان پاکستانی بهتر است یا ایرانی؟
قرص سورنجان پاکستانی بهتر است یا ایرانی؟

قرص سورنجان پاکستانی بهتر است یا ایرانی؟

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ 5۰40

قرص سورنجان پاکستانی بهتر است یا ایرانی؟

اگر کمی به دنیای طب سنتی علاقه مند باشید حتما چیزهایی راجع به قرص سورنجان پاکستانی و ایرانی شنیده اید. متاسفانه قرص های تقلبی همراه با عوارض بالا، بازار داروهای گیاهی را اشباع کرده است. آن چه در این میان اهمیت بالایی دارد انتخاب یک داروی ایمن بوده تا نه تنها مسیر درمان به خوبی پیش رود بلکه بروز عوارض جانبی به حداقل برسد. با این مقاله همراه باشید تا قرص سورنجان پاکستانی و ایرانی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

با مطالعه این مقاله چه اطلاعاتی به دست خواهید آورد:

  • قرص سورنجان چیست؟
  • قرص سورنجان پاکستانی بخرم یا ایرانی؟
  • بهترین قرص سورنجان ایرانی در بازار کدام است؟

قرص سورنجان چیست؟

سورنجان گیاهی پرخاصیت بوده که به واسطه خواص شگفت انگیز آن در کاهش درد به ویژه دردهای مفصلی شناخته و مشهور شده است. مصرف این گیاه می تواند دردهایی با منشا نقرس و سردرد را به راحتی تسکین دهد. این گیاه که با نام گل حسرت نیز شناخته می شود، در ظاهر بسیار شبیه به گل های زعفران بوده و ممکن است برخی آن را با زعفران نیز اشتباه بگیرند.

اما آنچه سورنجان را تبدیل به یک گیاه حساس کرده، این است که مصرف بیش از حد آن می تواند موجب سمیت و عوارض جانبی برای افراد شود. به همین دلیل است که انتخاب بهترین قرص سورنجان اهمیت بالایی دارد.

بهترین قرص سورنجان کدام است؟

اینجا کلیک کنید 👈 قرص کومینون

قرص سورنجان پاکستانی بخرم یا ایرانی؟

حتما پیش از خرید داروهای گیاهی جانب احتیاط را رعایت کنید. اولین قدم این است که آن ها را از مراکز مجاز و قابل اعتماد خریداری کنید. ضمن آن که دقت کنید داروی مورد نظر مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بوده باشد.

  • قرص سورنجان پاکستانی دردکیور دارای ترکیبات ناشناخته است. متاسفانه گزارش شده است که برخی با مصرف این قرص دچار شوک آنافیلاکسی شده و در بیمارستان بستری شده اند.
  • به گزارش مسئولین سازمان غذا و دارو، قرص سورنجان پاکستانی دردکیور مورد تایید این سازمان نبوده و توسط مراکز غیر مجاز توزیع می شود.
  • کمپانی سازنده قرص سورنجان پاکستانی با نام شرکت baami homoeo معرفی می شود، در حالی که هیچ اطلاعات موثقی از این شرکت در دسترس نیست.
  • متناسب با گزارش مصرف کنندگان، قرص سورنجان پاکستانی به سرعت موجب تسکین درد می شود که همین موضوع نشان دهنده ترکیبات ناشناخته و غیراستاندارد این دارو است.

متاسفانه این بی احتیاطی ها از سوی مصرف کنندگان قرص سورنجان باعث شده تا برخی از افراد ناآگاهانه به سراغ نمونه های تقلبی آن بروند. قرص سورنجان پاکستانی دردکیور یک نمونه از آن است که بسیاری از افراد پس از مصرف آن دچار مشکل شده اند. به همین دلیل است که ما به شما نمونه های قرص سورنجان ایرانی که دارای تاییدیه از وزارت بهداشت هستند را پیشنهاد می کنیم.

سورنجان پاکستانی
سورنجان پاکستانی

بهترین قرص سورنجان ایرانی در بازار کدام است؟

گیاهان دارویی در صورتی که توسط شرکت های داروسازی معتبر در یک دوز و فرمولاسیون استاندارد طراحی شوند، موجب تسکین درد و درمان مشکلات سلامتی می شوند. خوشبختانه چندین شرکت داروسازی در ایران به تولید قرص سورنجان همراه با تایید و مجوز بهداشت پرداخته اند.

قرص کومینون حکیم

قرص کومینون محصول شرکت داروسازی حکیم مومن نه تنها از گیاه سورنجان بلکه از گیاه رزماری، گزنه، فلفل قرمز و سیاهدانه برای کاهش درد مفاصل در طراحی این دارو استفاده کرده است. بهبود درد تاندون ناشی از عصب سیاتیک، رفع عوارض کورتون و لوپوس، کاهش التهاب زانو در آرتروز و درمان دردهای مفاصل مختلف بدن از مهمترین خواص این قرص سورنجان است.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص کومینون حکیم

قرص کومینون

قرص رازی سورنجان

قرص رازی سورنجان نیز از دیگر فرآورده های دارویی موثر در کاهش دردهای مفصلی است. هلیله زرد، صبر زرد، سورنجان، کتیرا، زیره سبز، زنجبیل، مصطکی و فلفل سیاه فرمولاسیون این دارو را تشکیل می دهند. کمک به مسیر درمان بیماری های خود ایمنی همچون برص، از مهمترین فواید مصرف قرص سورنجان رازی است.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص رازی

آرتروز

کپسول فلکسوجوینت

کپسول فلکسوجوینت با ترکیبات صبر زرد، هلیله زرد، مصطکی، سنا مکی، بادام شیرین و سورنجان توسط شرکت علمی و تحقیقاتی فراطب طراحی و تولید می شود. درمان روماتیسم مفصلی، کمک به افزایش سوخت و ساز غضروف ها، کاهش درد آرتروز و رفع خشکی مفاصل، طی یک دوره درمان با کپسول فلکسوجوینت به راحتی صورت می گیرد.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول فلکسوجوینت

حب سورنجان فلکسوجوینت

سخن پایانی

همیشه به خاطر داشته باشید گیاهان دارویی همچون قرص سورنجان پاکستانی در صورتی که توسط مراجع قابل قبول و معتمد تولید و توزیع نشوند می توانند خطرات جبران ناپذیری ایجاد کنند. اکنون که نسبت به تفاوت های قرص سورنجان پاکستانی و ایرانی آگاهی لازم را کسب کرده اید، نسبت به خرید این فرآورده دارویی حساسیت های لازم را اعمال کنید. ما برای راحتی شما، در داروخانه اینترنتی درمانگیاه انواع فرآورده های دارویی حاوی سورنجان مورد تایید و مجوز بهداشت را در اختیار داریم.

 

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×