» سلامت » قرص بلغم برای لاغری شکم
قرص بلغم برای لاغری شکم

قرص بلغم برای لاغری شکم

تیر ۲, ۱۴۰۳ 7۰31

قرص بلغم برای لاغری شکم

اگر به دنبال قرص بلغم برای لاغری شکم هستید حتما می دانید یکی از آزاردهنده ترین علامت های غلبه بلغم، چاقی و تجمع چربی در ناحیه شکم و کمر است. این افراد به دلیل داشتن اندام گلابی مانند از وضعیت ظاهری خود شکایت بسیاری دارند و با انواع رژیم های غیراصولی به دنبال کاهش وزن هستند. غافل از آن که چاقی شکم به دلیل غلبه بلغم نیازمند رعایت یک سری نکات خاص و ویژه است تا رفع این مشکل کاملا اصولی صورت بگیرد. قرص بلغم برای لاغری شکم یکی از مهمترین مواردی است که می تواند به شما در این مسیر به شما کمک کند.

با این مقاله همراه باشید تا اطلاعات زیر را به دست آورید:

  • چرا درمان بلغم شکمی اهمیت دارد؟
  • درمان بلغم و غلبه بر آن
  • بهترین داروهای گیاهی برای درمان بلغم شکمی کدام است؟

چرا درمان بلغم شکمی اهمیت دارد؟

حتما می دانید که چاقی عوارض خاص خود را دارد و مقدمات بروز بسیاری از بیماری ها را فراهم می کند. علاوه بر آن که چاقی به ویژه در ناحیه شکم موجب کاهش اعتماد به نفس در بسیاری از افراد می شود، ریسک ابتلا به انواع بیماری ها مهمترین عارضه ای است که در پی آن به وجود می آید. متاسفانه خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، ابتلا به دیابت، فشار خون و چربی خون به دلیل افزایش وزن و چاقی ناحیه شکم در افراد مبتلا به بلغم شکمی به شدت افزایش می یابد.

 جهت درمان انواع علائم غلبه بلغم اینجا کلیک کنید 👈 پکیج بلغم درمانگیاه

پکیج بلغم قویترین داروی ضد بلغم

درمان بلغم و غلبه بر آن

در طب سنتی خلط بلغم در دسته سرد و تر قرار دارد و درمان آن تنها با افزایش حرارت و گرمای بدن میسر است. پس هر رژیمی که به افزایش حرارت و گرمای بدن کمک کند نتیجه را امیدبخش می کند. بنابراین در ادامه مهمترین نکاتی که می توانید رعایت کنید علاوه بر قرص بلغم برای لاغری شکم آورده شده است:

  • میزان کالری دریافتی روزانه خود را کم کنید.
  • مصرف کم شیرینی جات
  • استفاده کمتر از غذاهای خمیری بر پایه آرد سفید مانند ماکارونی و نان
  • کاهش حجم وعده غذایی
  • کاهش مصرف لبنیات
  • اصلاح کیفیت و کمیت خواب و اجتناب از خواب روز
  • ورزش و تحرک بدنی به میزان حداقل ۱۵۰ دقیقه در هفته مانند دو، درازنشست، شنا و انواع ورزش های قدرتی
  • کنترل اندوه و غم
  • استفاده از روغن بابونه به صورت موضعی در ناحیه شکم
  • مصرف بیشتر غذاهایی مفید مانند گوشت گوسفند و شتر
  • استفاده از انواع ادویه نظیر فلفل، موسیر، هل، دارچین، خردل، زعفران، زنجبیل و زیره
  • مصرف سبزی ‌های با مزاج گرم نظیر نعناع، جعفری، ترخون، کرفس، ریحان و مرزه و کاهش مصرف کاهو
  • مصرف دمنوش‌ های مناسب مانند دمنوش دارچین، دمنوش بابونه، دمنوش به ‌لیمو، دمنوش بادرنجبویه، د‌نوش گل‌ گاوزبان، دمنوش نعناع، د‌نوش زنجبیل

بهترین داروهای گیاهی برای درمان بلغم شکمی کدام است؟

در کنار اصلاح سبک زندگی و رعایت رژیم غذایی توصیه شده می توانید از داروهای گیاهی مانند زیره، زنیان، مصطکی و غیره استفاده کنید. از آن جا که غلبه بر بلغم نیازمند دقت و توجه کافی است بهتر است این داروهای گیاهی را در دوز مشخص خود و مطابق با دستور العم سازنده مصرف کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. قرص بلغم برای لاغری شکم با وجود ترکیبات موثر می تواند این مسیر را برای شما هموارتر کند.

قرص بلغم نیاک

همان طور که پیشتر ذکر شد، زنیان یکی از قوی ترین گیاهان جهت غلبه بر بلغم است. مصرف زنیان در کنار سیاه دانه، آویشن و عسل باعث تقویت اثرگذاری هریک در غلبه بلغم می شود. آویشن موجود در این قرص بلغم برای لاغری شکم با وجود ترکیباتی نظیر تیمول و کارواکرول به تنهایی می تواند معده را تقویت کند. سیاه دانه نیز به دلیل مزاج گرمی که دارد یک ترکیب عالی در بهترین قرص بلغم برای لاغری شکم محسوب می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 قیمت قرص بلغم نیاک

قرص بلغم

قرص بلغم پی ال ام شف

اگر به دنبال یک داروی ضد نفخ، موثر در هضم غذا، دافع بلغم و جلوگیری از رفلاکس معده هستید ما به شما قرص پی ال ام شف را پیشنهاد می کنیم. سیاه دانه، آویشن، مصطکی، عسل و زنیان، پنج ترکیب اصلی این قرص بلغم برای لاغری شکم را تشکیل می دهند. این داروی گیاهی به صورت دو فرمت قرص و معجون خوراکی قابل تهیه است.

اینجا کلیک کنید 👈 قوی ترین ضد بلغم

ال ام شف

کپسول بلغم فراطب

کپسول دوای بلغم محصول شرکت داروسازی فراطب، به طور اختصاصی انواع علائم غلبه بلغم را درمان می کند. کاهش وزن، رفع سردی دست و پا، درمان نفخ و درد معده، رفع احتباس آب در بدن، بهبود مشکلات مفصلی ناشی از بلغم، درمان آبریزش دهان در خواب و تقویت سیستم ایمنی با مصرف بهترین قرص بلغم برای لاغری شکم تحقق می یابد.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول بلغم فراطب

کپسول بلغم فراطب

اطریفل اسطوخودوسی نیاک

یکی دیگر از داروهای شناخته شده جهت بلغم شکمی و دیگر علائم آن، قرص اطریفل اسطوخودوسی است. ترکیب شگفت انگیز این مکمل گیاهی شامل هلیله زرد و سیاه، بلیله، آمله، هلیله کابلی، اسطوخودوس، سنا، تربد، بسفایج، روغن بادام شیرین و عسل مصفی می شود. پاکسازی سودا، کاهش غلبه بلغم، درمان بیماری های عصبی و تقویت مغز و اعصاب از مهمترین موارد مصرف این قرص بلغم برای لاغری شکم است.

اینجا کلیک کنید 👈 قرص اطریفل اسطوخودوسی برای چیست

اطریفل اسطوخودوسی نیاک (قرص لاونتریپ)

سخن پایانی

متاسفانه غلبه بلغم و چاقی در ناحیه شکم مشکلات بسیاری برای این دسته از افراد ایجاد می کند. افراد بلغمی به دلیل سرد و تر بودن مزاج آن ها نه تنها با چاقی شکم بلکه با بسیاری از مشکلات دیگر مواجه می شوند. اصلاح مزاج و داشتن تعادل به سلامت انسان کمک بسیاری می کند. بنابراین با توجه به آن چه ذکر شده است، چنانچه گرفتار بلغم شکمی هستید حتما آن را جدی بگیرید. توجه کردن به نکات گفته شده و مصرف قرص بلغم برای لاغری شکم موثرترین گام جهت غلبه بلغم است.

دکتر خدیجه دلربا

دکتر خدیجه دلربا

دکتر خدیجه دلربا دکترای داروسازی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران. شماره نظام پزشکی د-19998

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×