» بیماری ها و پیشگیری » درمان تپش قلب با داروهای گیاهی
درمان تپش قلب با داروهای گیاهی

درمان تپش قلب با داروهای گیاهی

۸ شهریور ۱۴۰۳ 5۰55

درمان تپش قلب با داروهای گیاهی

بهترین راه برای درمان تپش قلب کدام است؟ روش های مدیریتی متفاوتی برای درمان تپش قلب وجود دارد که شامل تکنیک های آرام سازی و ورزش هایی نظیر یوگا می شود. با این حال، افرادی که با علائم مکرر یا شدید تپش قلب دست و پنجه نرم می کنند احتمالا در کنار این موارد به داروهای خاص و ویژه نیاز خواهند داشت.

علل تپش قلب از عادات سبک زندگی مانند مصرف مواد مخدر تا ورزش شدید، سطح استرس و سن، متغیر است. آن ها معمولا دلیلی برای نگرانی نیستند. با این حال، یک بیماری زمینه ای ممکن است مسئول وقوع بی نظمی در ریتم آن و بروز تپش قلب باشد. با این حال علت آن هر چه که باشد، درمان و توجه به سلامت دستگاه قلبی عروقی اهمیت بالایی دارد.

با مطالعه این مقاله چه اطلاعاتی به دست خواهید آورد:

  • بهترین گزینه های طبیعی جهت درمان تپش قلب

بهترین گزینه های طبیعی جهت درمان تپش قلب

به نقل از وبسایت مدیکال نیوز، بتابلوکرها نوعی دارو هستند که معمولا برای درمان فشار خون بالا، ضربان قلب نامنظم و سایر بیماری ها استفاده می شوند.

بتابلوکرها اثرات اپی نفرین (آدرنالین) را متوقف می کنند و باعث می شوند تا ضربان قلب کندتر شده و فشار خون شما کاهش یابد. فشار خون به ‌عنوان یک بتابلوکر طبیعی عمل کنند. بنابراین گنجاندن بیشتر این غذاها یا مکمل ها در رژیم غذایی شما، سلامت کلی قلبتان را ارتقا می دهد.

درمان تپش قلب با داروهای گیاهی
درمان تپش قلب با داروهای گیاهی

با گیاهان خواب آور بدون عارضه جانبی، کیفیت و کمیت خواب خود را بهبود ببخشید

اینجا کلیک کنید 👈 قوی ترین گیاه خواب آور

کپسول بلودپرکسیر

زالزالک یک گیاه سنتی چینی است که برای درمان بیماری های قلبی عروقی استفاده می شود. تحقیقات نشان می دهد که زالزالک تأثیر مثبتی بر فشار خون و ریتم قلب داشته و حتی می تواند به مدیریت علائم نارسایی قلبی کمک کند.

کپسول بلودپرکسیر ادیب، با ترکیبات موثر خود نظیر زالزالک باعث کنترل پرفشاری خون و تپش قلب می شود. تقویت خون رسانی به قلب و جلوگیری از ایجاد چربی خون از دیگر خواص این داروی گیاهی در درمان تپش قلب است.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول بلودپرکسیر

کپسول بلودپرکسیر کاهش فشار خون

شربت گاوزبان فراطب

گل گاوزبان یک مکمل گیاهی محبوب برای بیماری های قلبی عروقی است که حاوی موادی به نام فلاونوئید و موسیلاژ است.

گل گاوزبان به طور اختصاصی باعث کاهش استرس و تپش قلب می شود. در کنار گل گاوزبان درمان تپش قلب با داروهای گیاهی دیگر نظیر بادرنجبویه، گل بنفشه، هلیله سیاه، افتیمون و بسفایج باعث تشدید خواص مفید آن ها در بهبود سلامت قلب و عروق می شود. وجود دوز کافی از این گیاهان در شربت گاوزبان فراطب به ارتقاء سلامت قلب شما کمک می کند.

اینجا کلیک کنید 👈 قیمت و خرید شربت گاوزبان فراطب

گل گاوزبان فراطب

قرص ترانکی وال

سنبل الطیب دیگر گیاه سنتی مشهور در احساس آرامش و درمان تپش قلب است. گیاه رازک، گل ساعتی و بادرنجبویه نیز هر یک در بهبود سلامت قلب و درمان تپش قلب نقش مفیدی ایفا می کنند. قرص ترانکی وال حاوی چهار گیاه ذکر شده بود و علاوه بر کاهش هیجان و بی قراری در درمان آسم عصبی و تاکی کاردی عصبی نیز موثر است.

اینجا کلیک کنید 👈 خرید قرص ترانکی وال

ترانکی وال

کپسول مریکر

مصطکی از دیگر گیاهان شناخته شده در طب سنتی است که در درمان تپش قلب و تقویت سلامت قلب و عروق نقش موثری دارد. کپسول مریکر نه تنها حاوی مصطکی بوده بلکه در فرمولاسیون خود مقادیر کافی از گل گاوزبان، سرخس بسفایج، تخم شاهتره، شکر سرخ و برگ بادرنجبویه نیز دارد. ترکیبات این گیاهان در کنار یکدیگر باعث آرام شدن اعصاب و در نتیجه درمان تپش قلب و کاهش ضعف و خستگی می شود.

اینجا کلیک کنید 👈 کپسول مریکر

خفقان مریکر

سخن پایانی 

تپش قلب دلایل زیادی دارد و بسیاری از آن ها اغلب خود به خود از بین می روند. برای کمک به درمان تپش قلب می توانید با حفظ سلامتی خود از طریق رژیم غذایی سالم، اصلاح سبک زندگی، هیدراتاسیون کافی، اجتناب از محرک ها نظیر مواد مخدر و استرس کمک کنید. همچنین با مشورت پزشک خود بهترین داروی گیاهی موثر در درمان تپش قلب را مصرف کنید و شاهد بهبودی خود باشید.

منبع: https://www.medicalnewstoday.com/articles/321541

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×