» بیماری ها و پیشگیری » داروی تسکین درد خماری متادون            
داروی تسکین درد خماری متادون            

داروی تسکین درد خماری متادون            

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ 1۰5

داروی تسکین درد خماری متادون

دردهای عضلانی، حالت تهوع شدید و اضطراب بالا، علائم رایجی که می تواند روز شما را به طور کامل از بین ببرد. هنگامی که در حالت درد خماری ناشی از مصرف متادون هستید، قطعا با این علامات مواجه خواهید شد. اما اگر بدانید با مصرف داروی تسکین درد خماری متادون می توانید روند درمان را راحت تر سپری کنید چه؟

این ها دلایلی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا بهترین داروی تسکین درد خماری متادون را پیدا کنند. اما همه نمی دانند مناسب ترین داروی ترک متادون کدام است و ممکن است به اشتباه سراغ مسکن های شیمیایی با عارضه جانبی بروند.

پس با این مقاله همراه باشید تا ضمن آشنایی با داروی ترک متادون اطلاعات زیر را به دست آورید:

  • شناسایی علائم ترک مواد افیونی
  • درمان ترک متادون
  • آیا قرص ها می توانند خماری را درمان کنند؟
  • بهترین داروی تسکین درد خماری متادون چیست؟

شناسایی علائم ترک مواد افیونی

هیچ فردی وقتی در مسیر ترک متادون باشد علاقه ای به تجربه این علائم ندارد. بنابراین زمانی که دچار خماری می شویم، از اطراف می پرسیم یا به منابع غیرمعتبر سر می زنیم تا بفهمیم چگونه از شر آن خلاص شویم و متأسفانه نتایج همیشه صحیح و موجه نیستند.

مواد افیونی نمی توانند باعث خماری شوند زیرا “خماری” به طور خاص به مجموعه ای از علائم ناشی از مصرف الکل اشاره دارد. با این حال، مواد افیونی می توانند تعدادی از علائم ناراحت کننده را ایجاد کنند که ممکن است آن ها را خماری بنامیم، حتی اگر این اصطلاح کاملا صحیح نباشد.

ترک مواد افیونی از جمله متادون اغلب به عنوان “شبه آنفولانزا” توصیف می شود. این علائم عبارتند از:

  • تحریک پذیری
  • اضطراب
  • مشکل در خوابیدن
  • عرق کردن شدید
  • دردهای عضلانی
  • آبریزش بینی
  • چشمان اشک آلود
  • خمیازه
  • گرفتگی شکم
  • اسهال
  • مور مور شدن
  • حالت تهوع یا استفراغ
  • گشاد شدن مردمک چشم
داروی تسکین درد خماری متادون            
داروی تسکین درد خماری متادون

جهت آشنایی با قوی ترین داروی گیاهی در بهبود کیفیت خواب مقاله زیر را بخوانید

اینجا کلیک کنید 👈 تاثیر سنبل الطیب بر خواب

درمان ترک متادون

اگر اعتیاد به مواد افیونی را تجربه می کنید، چه آن ها را طبق تجویز یا به صورت غیر قانونی مصرف کنید، باید با یک پزشک متخصص صحبت کنید. درمان‌ های مبتنی بر شواهد بسیاری برای داروی ترک متادون وجود دارد که می‌ توانند هم کوتاه‌ مدت برای درمان علائم ترک و هم طولانی‌ مدت برای جلوگیری از هوس و بازگشت به مصرف مواد مخدر استفاده شوند.

آیا قرص ها می توانند خماری را درمان کنند؟

به طور خلاصه باید بگوییم که بستگی به قرص و ترکیبات آن دارد. برخی از آن ها می توانند سردردهای ناشی از خماری و دردهای عضلانی را کاهش دهند، اما اگر مشکلات معده یا حالت تهوع دارید نباید آن ها را مصرف کنید. برخی دیگر به تسکین درد خماری کمک می کنند اما خود باعث عوارض جدی تری برای بدن می شوند.

یک دوز استاندارد مسکن شیمیایی بدون نسخه ممکن است سردرد را کاهش دهد. اما در مصرف این داروها دقت کنید. آسپرین و ایبوپروفن می توانند معده شما را تحریک کنند. استامینوفن و برخی از داروها باعث آسیب جدی به کبد می شوند. بنابراین قبل از مصرف هر نوع مسکن، ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

پس بهترین داروی تسکین درد خماری متادون چیست؟

قرار نیست شما برای از بین بردن این علائم، مشکلات دیگری برای خود ایجاد کنید. بسیاری از قرص های ترک اعتیاد و تسکین خماری به واسطه ترکیبات شیمیایی خود موجب ایجاد وابستگی می شوند. با مصرف ترکیبات گیاهی می توانید به تسکین درد خماری در یک وضعیت ایمن به خود کمک کنید.

قرص داتورین

داتورین به عنوان یک درمان گیاهی برای تسکین خماری به بازار عرضه می شود و ترکیبات آن موجب می شود تا علاوه بر کاهش سستی و خماری، دردهای عضلانی نیز بهبود یابند. تاتوره سیاه از جمله ترکیبات اصلی این دارو را شامل می شود. این گیاه حاوی الکالوئیدهای هیوسیامین، آتروپین و اسکوپولامین بوده که هریک در آرام کردن تشنج نقش دارند. هیوسین و اسکوپولامین در گیاه تاتوره باعث کاهش علائم ترک متادون و خماری می شود.

برای آشنایی بیشتر با این داروی تسکین درد خماری متادون کلیک کنید 👈 قرص ترک اعتیاد داتورین

قرص داتورین

کپسول رها

کپسول رها نیز همچون قرص داتورین گزینه مناسب دیگری برای داروی تسکین درد خماری متادون است. بربرین، ماده اصلی موجود در ریشه زرشک در این کپسول، علائم جسمی و عصبی ترک متادون را تعدیل می کند. والرین، در کنار پوست درخت بید و بیزابولول موجود در گیاه بابونه نیز هر یک در کاهش اسپاسم، کیفیت خواب و بهبود علائم گوارشی موثر هستند.

اینجا کلیک کنید 👈 بهترین قرص ترک اعتیاد

پکیج ترک اعتیاد (چهار دارو برای چهار مشکل)

چنانچه تمایل به مصرف ترکیبی از مکمل های گیاهی برای رفع تمامی مشکلات ترک متادون را دارید، ما به شما پکیج ترک اعتیاد درمانگیاه را پیشنهاد می کنیم. این پکیج از چهار داروی تخصصی تشکیل شده که مصرف آن ها در کنار یکدیگر روند تسکین علائم ترک را تسریع می کند.

با قرص داتورین به رفع خماری و سستی بدن خود کمک می کنید. از حب جدوار موجود در پکیج می توان به عنوان مسکن قوی و ضد درد استفاده کرد. قرص همولاکس نیز در این پکیج در فرآیند پاکسازی کبد موثر است و اما بهبود کیفیت خواب به واسطه شربت کوکنار پکیج ترک اعتیاد صورت می پذیرد.

اینجا کلیک کنید 👈 پکیج ترک اعتیاد در منزل

پکیج ترک اعتیاد

سخن پایانی

زمان و صبوری دو عامل مهم در مسیر تسکین درد خماری متادون است. با این حال چندین راهکار وجود دارد که می توانید برای کمک به داشتن احساسی بهتر انجام دهید. هیدراته ماندن، تغذیه سالم از جمله مصرف غذاهای آبکی مانند سوپ و خواب کافی در کنار داروی تسکین درد خماری متادون به بهبود سریع تر شرایط کمک می کند. در نهایت به عنوان توصیه آخر فراموش نکنید که پیش از انجام هرگونه اقدامی با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

اگر قصد ترک متادون را دارید و برای شما سوالاتی پیش آمده است که نیاز به راهنمایی دارید میتوانید در تایم اداری سوالات خود را با مشاورین درمانگیاه در میان بگذارید.

راه ارتباطی شما با مشاورین درمانگیاه: ۰۵۱۳۸۴۶۴۰۱۴-۱۵

افروز آل عباسیان

افروز آل عباسیان

من افروز آل عباسیان فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی هستم و در حوزه بیماریها، درمان، پزشکی، بهداشت، سلامت و دارو اطلاعات و مطالعات خودم رو با شما به اشتراک میذارم. خوشحال میشم اگر درباره هرکدام از نوشته های من نظری دارید، در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×