کپسول سینابتیک کنترل قند خون

ویژگی‌ها
✔️ تعداد در بسته: 50 عددی
✔️ وزن / حجم:
✔️ منع مصرف در بارداری و شیردهی: نیاز به مشاوره پزشک دارد
✔️ بروشور راهنما: بروشور دارد
✔️ پروانه بهداشتی معتبر: دارد
✔️ فرمت محصول: کپسول
✔️ قابلیت نگهداری: دو سال (حدودا)
✔️ نوع ترکیبات: تماما گیاهی

کپسول سینابتیک تهیه شده در شرکت ساج پاد دارو بوده که از آن می توانید برای کنترل قند خون و متابولیسم کربوهیدرات و چربی استفاده کنید. این محصول حاوی کرومیوم بوده که در بهبود عملکرد انسولین نقش بسزایی دارد.

۸۲,۰۰۰ تومان
original-products

مجوزهای معتبر

support

پشتیبانی سریع

days-return

بسته بندی محرمانه

cash-on-delivery

قیمت منصفانه

express-delivery

ارسال به سراسر کشور

معرفی محصول

کپسول سینابتیک همراه با کرومیوم

کپسول سینابتیک یک گزینه ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک راهکار موثر برای کنترل قند خون و بهبود متابولیسم بدن خود با استفاده از گیاهان دارویی هستند. این کپسول با ترکیب خاصی از دارچین و کرومیوم به شما کمک می‌کند تا قند خون را در حد نرمال نگه‌دارید و از افزایش ناگهانی آن جلوگیری کنید. با استفاده از کپسول سینابتیک، شما می‌توانید به زندگی سالم‌تری دست یابید و از مزایای بهبود قند خون و کاهش کلسترول بهره‌مند شوید. برای تجربه یک تغییر مثبت در سلامتی خود، همین امروز کپسول سینابتیک را امتحان کنید!

کپسول سینابتیک حاوی عصاره گیاه دارچین است که به عنوان یک داروی گیاهی با خواص آنتی‌اکسیدانی شناخته می‌شود. دارچین به طور علمی ثابت شده است که می‌تواند به کاهش قند خون و بهبود سطح کلسترول بد (LDL) کمک کند. به علاوه، این کپسول شامل کرومیوم، یکی از عناصر ضروری برای بدن است که به بهبود عملکرد انسولین و کنترل قند خون در بیماران دیابتی نوع 1 و 2 کمک می‌کند. این ترکیب منحصر به فرد به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از غذاهای مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

مکانیسم اثر کپسول سینابتیک به این صورت است که دارچین و کرومیوم به‌طور همزمان عمل می‌کنند تا متابولیسم کربوهیدرات و چربی‌ها را بهبود بخشند. این کپسول به ویژه برای افرادی که با چربی خون بالا یا اضافه وزن مواجه هستند، بسیار موثر است. با مصرف منظم این محصول و ترکیب آن با یک رژیم غذایی مناسب و ورزش، شما می‌توانید به راحتی به نتایج مطلوب برسید و کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید.

برای دستیابی به بهترین نتایج، کافی است روزی سه کپسول از کپسول سینابتیک را به همراه غذا مصرف کنید. این محصول در بسته‌های 50 عددی به همراه بروشور راهنما عرضه می‌شود و به راحتی در دسترس شما قرار دارد. با مشورت پزشک، مصرف این کپسول در دوران بارداری و شیردهی نیز مجاز است. پس از همین حالا به جمع افرادی بپیوندید که با کپسول سینابتیک، کنترل بهتری بر قند خون خود دارند و از زندگی سالم‌تری برخوردارند

کپسول سینابتیک

کپسول سینابتیک یا کپسول دارچین مناسب برای کنترل قندخون

موارد مصرف کپسول سینابتیک

کمک به کنترل قند خون در بیماران دیابتی نوع 1 و 2

بهبود متابولیسم چربی ها و کربوهیدرات ها در بدن به همراه یک رژیم غذایی مناسب و ورزش

کپسول سینابتیک حاوی عصاره دارچین، یک گیاه بومی هند و سریلانکا است که به خاطر خواص آنتی‌اکسیدانی‌اش شناخته شده است. دارچین به عنوان یک مکمل طبیعی، می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌هایی مانند آلزایمر کمک کند. مصرف کپسول سینابتیک به دلیل وجود دارچین، در کاهش قند خون و همچنین کاهش کلسترول بد (LDL) مؤثر است و به این ترتیب به بهبود سلامت عمومی فرد کمک می‌کند.

یکی از اجزای کلیدی در کپسول سینابتیک، کرومیوم است. این عنصر ضروری در بدن به کنترل سطح قند خون کمک می‌کند. برای اینکه قند به سلول‌های بدن وارد شود، نیاز به هورمونی به نام انسولین است. در صورت وجود مشکل در عملکرد انسولین یا عدم ترشح کافی آن، سطح قند خون می‌تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد. مصرف کپسول سینابتیک می‌تواند به بهبود عملکرد انسولین کمک کند و به این ترتیب به کنترل قند خون کمک نماید.

علاوه بر این، کرومیوم نقش مهمی در سوخت و ساز بدن دارد و برای متابولیسم کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و پروتئین‌ها ضروری است. با کاهش سطح تری گلیسیرید و بهبود عملکرد انسولین، کپسول سینابتیک به ویژه برای افرادی که با چربی خون بالا یا اضافه وزن مواجه هستند، گزینه‌ای بسیار مناسب است.

به طور کلی، با انتخاب کپسول سینابتیک، شما می‌توانید به طور طبیعی قند خون خود را کنترل کنید و به بهبود متابولیسم خود کمک نمایید. این محصول به شما این امکان را می‌دهد که با اطمینان از یک زندگی سالم‌تر لذت ببرید.

مقدار و نحوه مصرف

روزی سه کپسول به همراه غذا و یا طبق  نظر پزشک مصرف کنید.

موارد منع مصرف و نکات قابل توصیه

  • قبل از هر گونه جراحی با پزشک و داروساز مشورت کنید.
  • کپسول را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.
کپسول سینابتیک قند خون

کپسول سینابتیک مناسب برای کاهش قند خون و کاهش کلسترول

مصرف در دوران شیردهی و بارداری

  • مصرف کپسول سینابتیک در این دوران با مشورت پزشک بلامانع است.

تداخلات دارویی

  • تداخلات دارویی خاصی در مصرف این دارو گزارش نشده است.

عوارض جانبی

  • تا کنون هیچ عارضه جانبی خاصی در مصرف سینابتیک گزارش نشده است.

شرایط نگهداری کپسول سینابتیک

  • در جای خشک و خنک و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

بسته بندی محصول

کپسول در بسته های 50 عددی به همراه بروشور راهنما عرضه می شود.


موارد مشابه

یکی دیگر از انواع قرص دارچین که در درمانگیاه در دسترس شما قرار دارد و از تکنولوژی نانو برای تولید آن استفاده شده است، قرص فایترسین دیا است که توسط شرکت داروسازی مهر و ماه تولید شده است. استفاده از فایترسین دیا به دلیل تولید عصاره نانویی، آسانتر و روزانه تنها یک قرص است و اثرگذاری آن نیز با توجه به تجربیات مصرف کنندگان، بسیار مناسب برآورد شده است.

مشخصات فنی محصول

✔️ تعداد در بسته

50 عددی

✔️ وزن / حجم

✔️ منع مصرف در بارداری و شیردهی

نیاز به مشاوره پزشک دارد

✔️ بروشور راهنما

بروشور دارد

✔️ پروانه بهداشتی معتبر

دارد

✔️ فرمت محصول

کپسول

✔️ قابلیت نگهداری

دو سال (حدودا)

✔️ نوع ترکیبات

تماما گیاهی

دیدگاه ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.