یافتن بهترین قرص ترک اعتیاد گیاهی و انواع داروی گیاهی ترک سیگار از جمله محصولاتی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا بتوانند.

افراد سیگاری و یا بیمارانی که به مصرف مواد مخدر مبتلا هستند به خوبی می دانند که یک داروی ترک اعتیاد گیاهی باید اثرات مختلفی را به صورت همزمان داشته باشد تا بتوان از آن در پروسه ترک اعتیاد استفاده کرد.

بدین صورت که این قرص ترک اعتیاد باید هم مسکن بوده و درد بدن را کاهش دهد، هم مقوی باشد تا انرژی بدن را افزایش داده و سبب رفع سستی و خماری شود، هم آرامبخش باشد تا ناراحتی های عصبی و پرخاشگری و بیخوابی را کم کند و هم بتواند سایر مشکلات مثل آبریزش بینی و چشمها را درمان کند و به خصوص اینکه بتواند با مهار گیرنده های مواد افیونی در مغز و سایر ارگانهای بدن، احساس نیاز مجدد به مصرف مواد یا سیگار را کاهش دهد.

 

داروخانه آنلاین درمانگیاه که یک وبسایت فروشگاهی آنلاین تحت مدیریت یک تیم تخصصی متشکل از پزشک، داروساز و متخصص گیاهان دارویی و اساتید دانشگاه در این رشته ها تاسیس شده و به معرفی و ارائه بهترین داروهای گیاهی ایرانی می پردازد، اقدام به معرفی و ارائه چند داروی گیاهی برای کمک به ترک اعتیاد و ترک سیگار نموده است که در این مطلب، به طور خلاصه به معرفی آنها می پردازیم:

قرص ترک اعتیاد رها

قرص ترک اعتیاد رها

کپسول رها و شربت رها

کپسول رها و همچنین شربت رها یکی از معروفترین داروهای گیاهی تولید شده برای ترک اعتیاد و ترک سیگار است. شربت رها همان کپسول رها است که به صورت شربت تولید شده است و از نظر مواد موثره با کپسول رها یکسان است.

کپسول رها توسط شرکت داروسازی گل دارو تولید شده و به خوبی توانسته است که اعتماد پزشکان، کلینیک های ترک اعتیاد و افرادی را که به دنبال ترک اعتیاد اعتیاد در منزل هستند را جلب کند.

با توجه به اینکه کپسول و شربت آن اثرگذاری خوبی از خود نشان داده است، استفاده از آن در مراحل ترک به همراه مشاوره و حمایتهای روانی، در کلینیک های ترک اعتیاد رایج است.

کپسول رها از ترکیبات گیاهی تولید شده است که میتواند بر روی اعمال بیوشیمیایی بدن فرد معتاد اثر نموده و روان و رفتار و تمام هیجانات بیمار و مشکلات روحی و جسمی او را تحت تاثیر قرار داده و به ترک اعتیاد آنها کمک کند.

این داروی ترک اعتیاد برای درمان علائم ترک تریاک و فرآورده های آن و همچنین ترک سیگار استفاده میشود.

مواد موثره موجود در کپسول ترک اعتیاد رها نقش جایگزینی روی گیرنده های ایپوئید دارد و میتواند علائم نرسیدن ماده مخدر به بدن را کم کند و به این ترتیب در ترک اعتیاد کمک میکند.

ترکیبات کپسول رها عبارتند از:

  1. عصاره خشک اسپند
  2. عصاره خشک بید
  3. عصاره خشک بابونه
  4. عصاره خشک سنبل الطیب
  5. عصاره خشک زرشک

قرص ترک اعتیاد رها:کاهش دهنده علائم ترک

 

داتورین سینا داروی ترک اعتیاد گیاهی

داتورین یک قرص ترک اعتیاد گیاهی در منزل است

2- قرص ترک اعتیاد داتورین

داتورین یک قرص گیاهی ترک اعتیاد است که توسط شرکت داروسازی سینا فرآور تولید شده است. داتورین ترکیب از عصاره های گیاهان موثر در روند ترک اعتیاد و آسان تر کردن روند قطع وابستگی به مواد افزونی است.

بیماران با مصرف این دارو می توانند دردهای بدن را به خوبی کاهش داده و مهمترین معضل فرآیند ترک اعتیاد را به این صورت حل کنند.

در ترکیب قرص ترک اعتیاد داتورین از گیاه تاتوره استفاده شده است. مواد موثره این گیاه با نشستن بر روی گیرنده های بدن که قبلا توسط مواد موثره موجود در تریاک و مواد مخدر و یا تنباکوی سیگار اشغال می شدند، می تواند نیاز بدن به مصرف سیگار یا مواد مخدر را کم کرده و از وسوسه فکری برای مصرف مجدد جلوگیری کند.

همچنین به دلیل دارا بودن زنجبیل، باعث رقیقتر شدن خون، بهبود عملکرد کبد و خروج سریعتر سموم و مواد مخدر از کبد و خون می شود. لذا این مورد هم می تواند به تسریع پروسه ترک کمک کند.

گیاه دیگری که در ترکیب داروی ترک اعتیاد داتورین به کار رفته است، ریوند چینی است که هم می تواند دردهای بدن را کاهش داده و هم باعث رفع سستی و خماری شده و از بیحالی و عقب افتادن از کارهای روزمره پیشگیری می کند.

 

قرص همولاکس سینا

قرص همولاکس سینا یک فرآورده کاملا طبیعی و گیاهی برای پاکسازی بدن و کبد از سموم

3- قرص همولاکس

همولاکس یک داری اختصاصی برای ترک اعتیاد نیست. بلکه یک داروی کبدی است که منجر به پاکسازی کبد می شود. لذا در کلیه مواردی که نیاز به پاکسازی کبد و بدن و خروج سریعتر مواد از بدن باشد، کارایی دارد.

دو کاربرد اصلی قرص همولاکس، یکی در رژیم های لاغری برای تسریع در خروج چربی از بدن و کاهش وزن و دیگری در ترک اعتیاد برای تسریع خروج سموم از بدن و پاکسازی کبد است.

پزشکان درمانگیاه همیشه به کاربران توصیه می کنند که قرص همولاکس را به عنوان مکمل داروهای لاغری یا داروهای ترک اعتیاد مصرف کنند تا اثرگذاری سریعتر و بهتری را مشاهده کنند.

هلیله سیاه، هلیله زرد، بلیله و آمله از گیاهان دارویی استفاده شده در همو لاکس می باشند.

قرص همولاکس سینا یک فرآورده کاملا طبیعی و گیاهی برای پاکسازی بدن و کبد از سموم و رفع خستگی مزمن

علاوه بر داروهای معرفی شده در بالا، پزشکان و داروسازان درمانگیاه به طور مداوم در حال رصد بازار دارویی کشور و بررسی داروهای جیدی هستند که به مرور در کشور تولید می شوند و هر دارویی که بتواند تاییدیه پزشکان و داروسازان و متخصصان گیاهان دارویی را در تیم ارزیابی علمی درمانگیاه کسب کند، در سایت درمانگیاه معرفی خواهد شد.

شما می توانید با نصب اپلیکیشن درمانگیاه از کافه بازار، بصورت لحظه ای در جریان جدیدترین داروهای گیاهی که در درمانگیاه قرار می گیرد باشید و از کدهای تخفیف و فروش های ویژه نیز اطلاع پیدا کنید.