همانگونه که بدن ما به ویتامین ها و مواد غذایی وابسته است، موی سر به دلیل نقش قابل توجهی که در زیبایی و ظاهر افراد دارد بیشتر و بیشتر نیازمند مواد مغذی است.  خواص قرص هیرویت برای تامین این مواد مغذی بسیار بالاست.

مواد مغذی از طریق خون به فولیکول های مو می رسد و موجب رشد موهای جدید و سالم در سر می شود.

امروزه به دلیل سبک زندگی پر استرس، مصرف غذاهای تصفیه شده و آلودگی هوا، اکثر ما دچار کمبود مواد مغذی هستیم که برای عملکرد طبیعی و داشتن ظاهر سالم مو ضروری است.

قرص هیرویت از مکمل های بی نظیر در ضد ریزش مو است که  تاثیرات فوق العاده ای روی موی سر می گذارد که در این مقاله از داروخانه آنلاین درمانگیاه به طور کامل به آن می پردازیم.

قرص هیرویت چیست؟

بافت تشکیل دهنده مو کراتین است و هرچه بدن کراتین بیشتری تولید کند موهای شاداب و پرپشت تری خواهیم داشت. اما عواملی مانند افزایش سن،افسردگی، استرس، کم خوابی و بسیاری از عوامل دیگه از جمله تغذیه ناسالم در کاهش و ساخته نشدن کراتین تاثیر می گذارد.

کپسول هیرویت حاوی  ال سیتینون و متیونین است که به تولید کراتین در بدن کمک می کند و باعث رشد و ترمیم موها می شود.

مکمل هیرویت منبع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای آمینه است که نقش مهمی در حفظ سلامت مو ایفا می کنند و مشکل ریزش مو را برطرف می کند.

همچنین قرص هیرویت تولید چربی اطراف فولیکول های مو را تنظیم می کند و درخشش موهای سالم را فراهم می کند.

خواص قرص هیرویت

خواص قرص هیرویت

خواص قرص هیرویت به صورت تخصصی برای درمان مشکلات مو فرموله شده است. اگر می خواهید جزئیات بیشتری درباره خواص این قرص بدانید، در ادامه شرح داده ایم.

تقویت مو

این مکمل طیف کاملی از ویتامین های ضروری گروه B (از جمله B6) را فراهم می کند که به وضعیت کلی مو و عملکرد سیستم عصبی کمک می کند.

این قرص بیوتین موها را ضخیم کرده و خاصیت ارتجاعی مو را افزایش می دهد و از خشکی و شکستن آن جلوگیری می کند.

خواص قرص هیرویت به دلیل وجود انواع ویتامین B بر وضعیت روحی و درمان افسردگی نیز موثر است.

 

مراقبت مو

یکی از خواص قرص هیرویت مراقبت و تغذیه موهای سالم است.

این مکمل کمک می کند مواد مغذی ضروری، که از طریق جریان خون به فولیکول های مو در پوست سر رسیده و تغذیه نهایی را از درون ارئه می دهد.در نتیجه منجر به تحریک فولیکول های مو و رشد سریع تر آن ها می شود.

 

کراتین سازی از مهم ترین خواص هیرویت

اسید آمینه پایه و اساس ساخت کراتین در بدن است و قرص هیرویت از این ماده معدنی سرشار است.

ژلاتین هیدرولیز شده در قرص هیرویت که منبع غنی از انواع اسید آمینه است به تشکیل پروتئین هایی کمک می کند که از ریشه حمایت می کنند و از مهمترین عناصرکمک به رشد مو و تقویت ریشه در این مکمل است.

قرص هیرویت مانند کراتین ساز طبیعی عمل کرده و پس از یک دوره استفاده از آن موهایی شاداب و جوان خواهید داشت و این ها همگی از خواص قرص هیرویت است.

 

جلوگیری از سفیدی مو

ملانین ماده ای است که به رنگدانه سازی مو کمک کرده و از سفیدی مو جلو گیری می کند.

مس یک ماده معدنی است که سرشار از ملانین بوده و قرص هیرویت سرشار از این ماده بی نظیر است. قرص هیرویت ترشح ملانین در بدن را منظم کرده و از سفیدی مو جلوگیری می کند.

همانطور که مشاهده می کنید خواص قرص هیرویت برای موها جامع و کامل است.

 

رشد و پرپشتی مو

ویتامین هایی مانند روی و آهن در این مکمل عالی است به کاربرده شده است. روی با جوان سازی فولیکول های مو علاوه بر آنکه از ریزش مو جلوگیری می کند با تقویت و استحکام ریشه باعث رشد مجدد موی سر می شود. آهن باعث افزایش گردش خون در پوست سر می شود و اکسیژن رسانی به مو ها را سرعت می بخشد و فولیکول های مو را بیشتر کرده و موجب پرپشتی مو ها می شود.

 

خواص قرص هیرویت برای چه کسانی ضروری است؟

قرص هیرویت یک مکمل غذایی بی نظیر برای همه کسانی است که سلامت و تقویت مو برایشان اهمیت دارد.

با این حال خواص قرص هیرویت برای آن دسته از افرادی که از شرایط زیر برخوردار هستند بسیار مناسب و ضروری است.

  •  افرادی که به دلیل رژیم غذایی نامناسب موهای شکننده و ناسالمی دارند.
  • افرادی که فشار های عصبی شدیدی را به خاطر شرایط زندگی و یا شغلی دارند و از این رو دچار ریزش موی شدید شده اند.
  • افرادی که در معرص هوای آلوده و سمی شهری قرار دارند.
  • افرادی که به صورت ناخودآگاه دچار ریزش موی شدید شده اند.
  • افرادی که می خواهند موهای جوان و درخشان داشته باشند.

 

نحوه مصرف قرص هیرویت

قرص هیرویت برای افراد بالای 16 سال که دچار ریزش شدید مو شده اند و یا موهایی کدر و ناسالم دارند بسیار مناسب است.

البته پیشنهاد می شود قبل از آنکه به ریزش مو دچار شوید و به فکر درمان آن بیفتید قرص هیرویت را مصرف کنید. قرص هیرویت  برای افرادی که مشکلات خاصی ندارند هیچگونه عوارضی ندارد و به عنوان یک مکمل دارویی تمام نیازهای غذایی موهای شما را به خوبی بر طرف می کند.

برای بهره مند شدن از خواص قرص هیرویت را معمولا یکبار در روز طبق دستور پزشک و یا دستورالعمل داخل محصول مصرف کنید و از بالابردن دوز مصرفی به صورت خودسرانه خودداری کنید.

قرص هیرویت را بهتر است با معده خالی 1 ساعت قبل یا 2 ساعت بعد از غذا  همراه با یک لیوان پر از آب میل کنید. در صورتی که ناراحتی معده دارید و با معده خالی خوردن این کپسول دچار حالت تهوع و معده درد می شوید می توانید همراه غذا استفاده کنید.

از مصرف همزمان قرص هیرویت با آنتی اسیدها، محصولات لبنی، چای یا قهوه به شدت خودداری کنید زیرا مانع جذب ویتامین ها در بدن می شوند و اثر بخشی آن را کاهش می دهد.

مصرف یک عدد قرص هیرویت در طول روز کمک می کند نیاز های بدنی تان به بسیاری از مواد مغذی برطرف شود و علاوه بر تقویت مو، انرژی لازم برای فعالت روزانه را نیز به شما می دهد.

بنابراین سعی کنید برای دریافت کامل خواص قرص هیرویت این دارو را به طور منظم مصرف کنید تا بیشترین سود را از آن ببرید. شما می توانید همکنون این دارو را از درمانگیاه سفارش دهید.

 

 عوارض قرص هیرویت

در مواردی بسیار نادر برخی افراد به مصرف دارویی خاص حساس بوده و دچار مشکل می شوند. اکثر داروها حساسیت های مشترکی مانند سردرد و سرگیجه، تهوع واستفراغ  و بی حالی دارند.

در صورت بروز این عوارض فرد باید مصرف دارو را قطع کند و با پزشک خود مشورت کند تا داروی جایگزین تجویز کند.

قرص هیرویت جزو اون دسته از داروهایی است که عوارض خطرسازی ندارد اما اگر بیشتر از دوز مجاز مصرف شود ممکن است باعث بروز عوارضی در بدن شود که شامل موارد زیر است.

 

آلرژی به قرص هیرویت

تا کنون حساسیت و آلرژی خاصی در خصوص این دارو گزارش نشده است اما افرادی که به روغن نارگیل و روغن سویا حساس هستند با احتیاط بیشتری این دارو را مصرف کنند تا مشکلات آلرژی  برای آن دسته از افراد پیش نیاید.

 

مسمومیت ناشی از مصرف زیاد

ترکیبات به کار رفته در این دارو به اندازه مقدار نیاز روزانه بدن تنظیم شده است. در صورت مصرف بیش از حد مجاز امکان دارد مقدار دوز بعضی از ویتامین ها در بدن بالا رود و دچار مسمومیت شود و علایمی مثل کاهش اشتها و معده درد و گرفتگی شکم و … دارد.

 

آسیب به اندام های داخلی

این محصول سرشار از آهن است و اگر همزمان با این قرص از مکمل آهن نیز استفاده کنید، مقدار زیادی آهن وارد بدن می شود.

آهن یک ویتامین ضروری برای بدن است اما جزو ویتامین های محلول در چربی است و مقدار بیشتر از نیاز آن باعث ایجاد آسیب های جدی به مغز، کبد و سایر بافت های بدن می شود.

 

تداخلات دارویی قرص هیرویت  

اگر دارو یا مکمل های خاصی را مصرف می کنید احتیاط لازم را بکنید زیرا این دارو ممکن است با بعضی از داروهای دیگر منجر به تداخل دارویی شود و مشکلات عمده ای برای شما به وجود آورد. پس قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

در نظر داشته باشید قرص هیرویت، در مواردی خاص افراد ممکن است دچار اسهال و یا یبوست شوند البته این مشکل هنگامی که بدن با آن سازگار شود برطرف خواهد شد.

همچنین همه کسانی که قرص هیرویت مصرف می کنند رنگ مدفوع آن ها کمی تیره می شود که به هیچ عنوان جای نگرانی نیست زیرا به خاطر وجود آهن در این مکمل است.

این قرص را از دسترس کودکان دور نگه دارید زیرا هنوز به صورت صد در صد قطعی نشده است که این قرص برای کودکان بی خطر است. از این جهت بهتر است خانم های باردار و شیر ده بهتر است این قرص را طبق نظر پزشک معالج خود مصرف کنند.

 

 سخن آخر درباره خواص قرص هیرویت

مطمئنا خواص قرص هیرویت بی نظیر و درجه یک است و شامل بسیاری از ویتامین های ضروری مناسب بدن است و موجب رشد و تقویت مو می شود.

اما در کنار این مکمل عالی بهتر است سبک زندگی خود  را تغییر دهید و از غذاهای سالم و مغذی استفاده کنید تا نتیجه فوق العاده ای بگیرید. قرص هیرویت موهای ریخته شده را دوباره احیا می کند و جوانی و سلامتی را به مو های شما هدیه میکند.

برای خرید قرص هیرویت می توانید همکنون آن را از داروخانه آنلاین درمانگیاه سفارش دهید.