فارماتون یک مکمل فوق العاده است که احساس خستگی و انرژی پایین را بهبود می دهد و راندمان بدن را بالا می برد.

همچنین در کاهش استرس نقش مهمی دارد.

فارماتون در اواخر دوره 1800 میلادی در یک شرکت آلمانی برای اولین بار تولید شده است و سپس به شمال آفریقا و خاورمیانه صادر شده است.

سال هاست که بسیاری از بزرگسالان، ورزشکاران، کودکان و… از خواص بی نظیر آن بهره مند می شوند. در این مقاله از درمانگیاه ضمن بررسی ویژگی های فارماتون و نمونه ایرانی آن که به فارماژلیتان معروف است، نظرات مردم درباره فارماتون را می خوانیم.

 

فواید مکمل فارماتون

مولتی ویتامین فارماتون اصلی، فواید منحصر به فردی دارد. این مکمل پاسخگوی تمام نیازهای یک بدن است زیرا دارای مواد موثره متنوعی است.

می توانید به عنوان یک مکمل همه چیز تمام روی آن حساب کنید. به همین علت هم هست که از دیرباز تا کنون محبوبیت خود را حفظ کرده است. قبل از این که نظرات مردم در باره فارماتون را بدانیم، ویژگی های آن را بخوانید:

 

  • نظرات مردم درباره فارماتون

      نظرات مردم درباره فارماتون

 

 

استفاده منظم باعث افزایش انرژی بدن می‌شود.

خستگی و فرسودگی را کاهش می‌دهد.

عملکرد ذهنی و جسمی را افزایش می‌دهد.

با افزایش گردش خون، برای سلامت عروق مفید است.

محتوای جینسینگ آن تاثیر مثبتی بر قدرت جنسی دارد.

در خواب راحت‌تر موثر است.

برای رشد استخوان‌ها مفید است.

تمرکز را افزایش داده و حافظه را بهبود می‌بخشد.

استرس و افسردگی را به حداقل می‌رساند.

باعث تقویت ایمنی در برابر بیماری ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: قرص فارماژلیتان برای چی خوبه؟

ترکیبات فارماتون چیست؟

نکته مهمی که باعث می شود نظرات مردم درباره فارماتون مثبت باشد، تاثیرات خوب آن است. که آن هم به علت وجود ترکیباتی ویژه داخل آن می باشد. در ادامه ترکیبات فارماتون را به شما معرفی می کنیم.

عصاره جنسینگ

جنسینگ به فارماتون قدرت انرژی بخشی داده است. جنسینگ خواص بسیاری دارد. خواص ضد التهابی، خواص آنتی اکسیدانی، کنترل قند خون، پیشگیری از سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از آلزایمر م، انرژی زایی و جلوگیری از خستگی و بی حالی، و بهبود روابط جنسی از خواص جنسینگ است.

ویتامین‌های گروه ب

فارماتون حاوی انواع ویتامین‌های گروه ب شامل ویتامین B1، B2،نیکوتین‌آمید، B6 و B12 به همراه بیوتین است. ویتامین های گروه B نقش مهمی در سلامت دستگاه گوارش و سلامت سلول ها و حفظ جوانی دارند. بیوتین نیز در حفظ سلامت موها عالی عمل می‌کند.

 

ویتامین دی

ویتامین دی از طریق نور خورشید و تغذیه جذب می شود. این ویتامین محلول در چربی است و به بدن کمک می‌کند کلسیم و فسفر را جذب کنند. کلسیم و فسفر برای تقویت استخوان ها مهم هستند. اغلب افراد به کمبود ویتامین دی دچار می شوند.

 

ویتامین ای

ویتامین E یک آنتی اکسیدان است و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. گلوبول های قرمز خون به کمک ویتامین ای تولید می شود و موجب گشاد شدن رگ‌های خونی کمک می شود. این ویتامین بدن را در برابر انواع سرطان ها حفظ می کند.

 

ویتامین سی

ویتامین سی موجب ساخته شدن عضلات می شود.   همچنین خاصیت ترمیمی دارد  و موجب ترمیم زخم و اسکار و لک سطح پوست می شود. ویتامین C جذب آهن را چندین برابر می کند. شفافیت و مقاومت پوست پس از مصرف ویتامین C چندین برابر می شود. همچنین سرماخوردگی به کمک ویتامین C خیلی سریعتر خوب می شود.

 

بتاکاروتن

بتاکاروتن یک آنتی اکسیدان است و اثر رادیکال های آزاد را خنثی می کند. بتاکاروتن فرمی پایدار و موثر از ویتامین A به حساب می‌آید. بتاکاروتن برای حفظ زیبایی و جوانی پوست نیز بسیار موثر است و البته در سلامت بینایی نیز نقش دارد.

 

وجود مواد معدنی در فارماتون

بخش مهمی از عملکرد بدن ما به مواد معدنی مربوط است. مواد معدنی وظایف بسیار زیادی دارند، از تشکیل استخوان و دندان‌ها گرفته تا حفظ سلامت سلول‌ها، تنظیم آنزیم‌ها و حفظ عملکرد بخش‌های مختلف. اما مواد معدنی موجود در قرص فارماتون چیست؟

  • آهن
  • مس
  • زینک
  • منگنز
  • سلنیوم
  • منیزیوم
  • کلسیم

 

نظرات مردم درباره فارماتون

 

قرص فارماتون برای بعد از شیمی درمانی مصرف کردم و عالی بود.

یه مکمل ویتامینی هست که انواع ویتامین ها و مواد معدنی رو داره برای کسایی که بیماری های سخت دارن و یا داشتن و یا کارهای سنگین انجام میدن یا کمبود ویتامین شدید دارن تجویز میشه.

افرادی که شیمی درمان و سرطان رو پشت سر گذاشتن به کمک این مکمل ویتامینی میتونن قوای خودشون رو برگردونن.

فارماژلیتان (فارماتون ایرانی)

فارماژلیتان (فارماتون ایرانی)

من از این قرص برای مادرم که یک خانم 55 ساله است استفاده کردم و انرژی و قوای جسمی شون بسیار بیشتر شد.

بله این مکمل برای خانم های بالای 55 سال بسیار مناسب است و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن یک خانم 55 ساله است. مواردی مثل بی انرژی بودن و خستگی و ریزش مو و… به کمک این محصول رفع میشه.

 

من مولتی دیلی و فارماتون مصرف کردم هر دوش خوب بود، اما فارماتون قوی تره.

اگر بخواهیم این دو مولتی ویتامین را مقایسه کنیم باید گفت که فارماتون یک داروی قدیمی و خارجی است که تاکنون تاثیرات خارق العاده ای داشته و تاثیرات مثبت خود را به همه اثبات کرده است. مولتی دیلی یک قرص ایرانی جدید است.

این دارو هم اثرات مثبتی دارد. اما با توجه به این که از مولتی ویتامین با چه هدفی استفاده می کنید می تواند انتخاب شما برای هر یک از این ها متفاوت باشد.

 قرص فارماتون خیلی خوبه اگه اصلیش پیدا بشه، اکثرا تو بازار تقلبیش هست.

بله، مکمل فارماتون به صورت تقلبی هم در بازار وجود دارد. اما در درمانگیاه هیچ داروی تقلبی به فروش نمی رسد. همچنین مکمل فارماژلیتان نمونه ایرانی فارماتون است. با همان بسته بندی و با همان ترکیبات. که شباهت کامل به فارماتون دارد.

 

کلام آخر در خصوص نظرات مردم درباره فارماتون

کپسول فارماتون یک مکمل دارویی است که در کشور سوئیس تولید شده و در آن ۲۰ نوع ویتامین، ماده معدنی و عناصر کمیاب یافت می‌شود که نیاز روزانه بدن را به خوبی تامین می‌کند.

در ایران به دلیل تحریم ها این مکمل با نام فارماژلیتان تولید می شود. در این مقاله به بررسی نظرات مردم درباره فارماتون پرداختیم و ویژگی های فارماتون اصلی را برررسی کردیم. فارماژلیتان همان فارماتون ایرانی است.

فارماژلیتان هم اکنون در داروخانه آنلاین درمانگیاه موجود است و با خرید آن می توانید سلامتی و جوانی و شادابی را به بدن خود هدیه بدهید.