داروکده آنلاین درمانگیاه: خرید اینترنتی داروهای گیاهی و گیاهان دارویی

داروکده های گیاهی امروزه در سراسر دنیا رواج گسترده ای یافته اند به صورتی که به جای هر داروی شیمیایی که شما در داروخانه های معمولی می بینید، می توانید چندین جایگزین گیاهی را برای آن در این داروکده ها بیابید.

این جایگزین ها که در داروکده ها در دسترس شما هستند، ممکن است داروی گیاهی، گیاه دارویی، دمنوش های گیاهی، فرآورده های طب سنتی، عطرها، اسانس ها، عصاره ها و روغن های گیاهی و… باشند.

داروکده گیاهی درمانگیاه یک فروشگاه آنلاین است که انواع این محصولات را با توضیحاتی دقیق و جذاب معرفی کرده و آنها را برای فروش اینترنتی در اختیار شما قرار داده است تا با کمترین زحمت و از طریق خرید اینترنتی داروهای گیاهی و محصولات طبیعی، بتوانید آنها را درب منزل خودتان تحویل بگیرید.

برای آشنایی بیشتر، با هم نگاهی به چند محصول معرفی شده در درمانگیاه می اندازیم و با خصوصیات و خواص درمانی آنها آشنا می شویم:

درمانگیاه

داروخانه آنلاین درمانگیاه

 

1- قرص لاغری فلوردو

فلوردو یک داروی گیاهی از مجموعه محصولات شرکت داروسازی سینافرآور اصفهان است که به منظور کاهش وزن، کاهش اشتها و چربی سوزی مورد اسفاده قرار می گیرد.

قرص لاغری فلوردو با ترکیب چندین گیاهان دارویی مختلف شامل سیاه توسه، نعنا فلفلی، ختمی، چای سبز، انجدان رومی و سولیداژ، سه فرآیند چربی سوزی، کاهش اشتها و کاهش جذب مواد قندی را در بدن تحریک و تسریع می کند.

اگر شما هم به دنبال یک قرص لاغری صددرصد گیاهی و دارای مجوز از وزارت بهداشت هستید که نگران وجود مواد مضر در آن نباشید و بتوانید با خیال آسوده رژیم لاغری خود را با یک داروی گیاهی تقویت کنید، می توانید با مراجعه به سایت داروکده درمانگیاه، این محصول را خریداری کنید.

 

قرص لاغری گیاهی فلوردو

قرص لاغری گیاهی فلوردو در داروکده درمانگیاه

2- کینوا در داروکده درمانگیاه

کینوا گیاهی است که اصالتا بومی آمریکای جنوبی بوده، اما اخیرا توسط کشاورزانی که طرف قرارداد با داروکده گیاهی درمانگیاه هستند، در داخل ایران به کشت در آمده و از طریق این سایت به فروش می رسد.

بذرهای کینوا به دلیل ارزش تغذیه ای بسیار بالایی که دارند، به عنوان خاویار گیاهی شناخته می شوند.

کینوا دارای املاح، پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و بسیاری از مواد ضروری بدن است. به صورتی که بعضی متخصصین تغذیه معتقدند اگر شما گیاه خوار هستید، می توانید از کینوا برای گیاه خواری به عنوان یک غذای کامل و جامع استفاده کنید.

بد نیست بدانید افراد مبتلا به بیماری سلیاک، به دلیل داشتن حساسیت به نوعی پروتئین به نام گلوتن که در غلات مثل گندم و برنج و ذرت و … وجود دارد، قادر به خوردن هیچکدام از غذاهایی که با این مواد تولید شده باشند نیستند. اما کینوا، شناخته شده ترین محصولی است که می توان آنرا جایگزین برنچ و گندم کرد چرا که فاقد گلوتن است و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

دانه های کینوا دارای سه رنگ سفید، قرمز و سیاه هستند که کینوای ارائه شده در داروکده درمانگیاه، از نوع سفید و بهترین کیفیت آن می باشد.

 

خرید قیمت کینوا چیست

کینوا سفید قابلیت استفاده بجای برنج را دارد.

3- روغن آرگان اصل در داروکده درمانگیاه

یکی دیگر از دسته های محصولاتی که در داروکده گیاهی درمانگیاه وجود دارد روغن های گیاهی هستند. از جمله پرفروش ترین روغن های گیاهی می توان به روغن آرگان اشاره کرد.

آرگان نام درختی است که در مراکش رویش دارد. بزهای وحشی پس از بالا رفتن از شاخه های درخت و خوردن میوه های آن، دانه آن را پس می دهند که از این دانه های فرآوری شده در معده بزها، روغنی بسیار ارزشمند استخراج می شود.

این روغن که گرانترین روغن در صنایع آرایشی و بهداشتی دنیا محسوب می شود، به دلیل خواص بیشمار و قیمت بالای خود به طلای مایع مشهور است.

اگر شما هم تمایل دارید که روغن آرگان اصل را بشناسید و یا اقدام به خرید اینترنتی آن کنید، می توانید به سایت داروکده درمانگیاه مراجعه کرده و ضمن مطالعه و آشنایی بیشتر اقدام به خرید اینترنتی روغن آرگان نمایید.

 

روغن آرگان سان وی

روغن آرگان سان وی

4- شربت جینسینگ

جینسینگ معروف به گیاه پادشاهان است. چرا که پادشاهان قدیم چین، استفاده از آن را به منظور افزایش طول عمر و جفظ جوانی و نشاط، جزئی از برنامه غذایی روزانه خود قرار می دادند.

علاوه بر حفظ جوانی و به تاخیر انداختن پیری، خواص دیگری همچون تقویت جنسی زنان و مردان، افزایش انرژی و نیروی بدنی و تقویت عمومی بدن نیز از جمله دیگر خواص جینسینگ هستند.

این گیاه بومی مناطق جنوب شرقی آسیا مثل کره، چین، تایوان و تایلند است و با رعایت قوانین سختگیرانه ای که درباره این گیاه وضع شده است، هنوز کشور دیگری نتوانسته به بوته های زنده یا بذر آن دسترسی داشته باشد تا آن را به کشت و کار در آورد.

به همین دلیل هنوز هم چین و کره تامین کننده جینسینگ برای تمام دنیا هستند.

در ایران نیز محصولات مختلفی از جینسینگ تولید شده است. از جمله این موارد می توان به شربت جینسینگ شرکت داروسازی مزرعه مروارید دکتر زرقانی اشاره کرد.

این شربت هم اکنون در داروکده گیاهی درمانگیاه در اختیار شما قرار دارد و می تواید با مراجعه به سایت درمانگیاه با خواص آن آشنا شده و یا اقدام به ثبت سفارش آن کنید.

عصار جینسینگ دکتر زرقانی

عصار جینسینگ دکتر زرقانی