روغن جوجوبا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد و به دلیل شباهتی که با روغن پوست انسان دارد به راحتی از طریق پوست جذب می شود و از این رو یک نرم کننده و مرطوب کننده عالی برای پوست و مو محسوب می شود و استفاده مرتب ار این روغن حفاظت از پوست و مو را در برابر محیط چند برابر میکند. اگر دقت کرده باشید از قدیم الایام اکثر محصولات مراقبت پوست حاوی این روغن بوده اند و. این نشان دهنده ویژگی های مثبت این روغن است. روغن جوجوبا هم به صورت ترکیب در محصولات آرایشی و مراقبتی از پوست ارائه می شود و هم به صورت خالص. به دلیل تمام خواص بی نظیر این روغن در ادامه مطلب از درمانگیاه در مورد خرید روغن جوجوبا صحبت می کنیم تا بتوانید انتخابی صحیح و آسان داشته باشید.

خواص روغن جوجوبا برای بدن

1-سلامت پوست:

روغن جوجوبا به دلیل مواد تشکیل دهنده ای که دارد از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری کرده و به دلیل بافت نرمی که دارد باعث ایجاد رطوبت در پوست شده و از خشکی پوست جلوگیری می کند و همچنین با خرید روغن جوجوبای اورگانیک میتوان بسیاری از بیماری هلی پوستی متنند اگزما ،آکنه ،عفونت،قارچ را درمان کرد.

2-سلامت مو:

روغن جوجوبا با ایجاد رطوبت در پوست سر از ایجاد شوره جلوگیری کرده و باعث درخشندگی و براقی مو می شود ،با زدن چند قطره از جوجوبا به ساقه های مو بعد از شستشوی سر از شکنندگی و موخوره جلوگیری کرده و باعث راحت شانه زدن مو می شود.با خرید روغن جوجوبا می توان به راحتی از شر ریزش مو ،عفونت و جوش سر راحت شد.

جوجوبا2

3-ویتامین ها:

جوجوبا سرشار از ویتامین E ، C،ویتامین های گروه B ،روی و مس می باشد.ویتامین E و Cموجود در جوجوبا در جوان سازی و شادابی پوست نقش مهمی داردو باعث رشد مجدد مو و ضخیم و پرپشت شدن مو  می شود و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در مقابل نور خورشید و آلودگی محیط عمل میکند . ویتامین های گروه B باعث درمان التهابات پوستی شده و لک های تیره روی پوست و اطراف چشم را از بین می برد.روی و مس نیز از سفید شدن مو جلوگیری کرده و باعث درخشندگی مو میشود .با خرید روغن جوجوبا میتوان پوست و مویی جوان و سالم داشت.

4-رفع ترک پاشنه:

جوجوبا یک روغن بسیار عالی یرای ترک پاشنه و خشکی کف پا می باشد با خرید روغن جوجوبا و استفاده م از آن به مدت یک ساعت روی پاها می توان پاهایی نرم و زیبا داشت.

5-ضدآفتاب:

با خرید روغن جوجوبا به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد مانند یک محافظ عالی در برابر اشعه فرابنفش خورشید عمل کرده و از ایجاد آفتاب سوختگی ،پوسته پوسته شدن ،قرمزی و تاول زدن پوست جلوگیری می کند و با عث درمان سریعتر آن ها می شود .

6-بالم و اسکراب لب:

به جای استفاده از رژها و بالم های شیمیایی موجود در بازار با خرید روغن جوجوبا می توان رطوبت از دست رفته لب هارا برگرداند و از خشکی ترک شدن لب جلوگیری کرد و با اضافه کردن جوجوبا به عسل یک اسکراب لب بسیار مفید درست کرد و استفاده به مدت 10 الی 15 دقیفه روی لب به زیبایی و نرم شدن لب ها بسیار کمک می کند.

7-کاهش ترک های پوستی:

جوجوبا یک روغن مورد تایید پزشکان برای خانم های باردار می باشد ،با خرید روغن جوجوبا می توان از ایجاد ترک های پوستی ناشی از بارداری جلوگیری کرد فقط کافی است در زمان بارداری پس از آن مقداری از روغن را روی شکم بمالید تا اثرات ترک های پوستی کاهش یابد.

8-روشن کننده دور چشم:

با خرید روغن جوجوبای اصل می توان به راحتی حلقه های تیره اطراف چشم را از بین برد و بعد از چند روز استفاده از آن پوستی یک رنگ بدون سیاهی دور چشم خواهید داشت.


رفع سیاهی دور چشم


9-اسیدهای چرب روغن جوجوبا:

روغن جوجوبای خالص به صورت طبیعی حاوی اسیدهای چربی مانند اولوئیک اسید و پالمیتیک اسید و … است که بسیار پرخاصیت برای پوست و مو می باشد. اسیدهای چرب موجود در جوجوبا برای تنفس پوست و محافظت از مو بسیار معروف هستند و با خرید روغن جوجوبا و ماساژ اون روی پوست و سر میتوان جریان خون را افزایش داد.

 جوجوبا درمانگیاه

جوجوبا درمانگیاه

سایر فواید خرید روغن جوجوبا

روغن جوجبا با خایت شگفت انگیزی که دارد برای انواع پوست و مو مناسب است و در پاکسازی و لایه برداری پوست نقش به سزایی دارد و حتی می توان به عنوان یک آرایش پاک کن از آن استفاده کرد و به دلیل آنتی اکسیدان بالای موجود در آن از ابتلا به سرطان جلوگیری کرد و قابل استفاذه برای همه نقاط بدن می باشد و جایگزین مناسب کرم ها و لوسیونهای شیمیایی می باشد.

مضرات روغن جوجوبا

با اینکه روغن جوجوبا یک روغن کاملا بی خطر است ولی در مواردی ممکن باعث بروز حساسیت شود. از طرفی روغن جوجوبا به هیچ عنوان مصرف خوراکی ندارد و تنها استعمال خارجی دارد. از آنجایی که روغن جوجوبا یک روغن است برای استفاده ی افرادی که پوست چرب دارند باید با احتیاط مصرف شود. زیرا پوست های چرب با افزایش میزان چربی دچار جوش و آکنه می شوند. گرچه خود روغن جوجوبا تنظیم کننده چربی پوست است اما برای پوست های چرب بهتر است این روغن به صورت ترکیب در یک محصول دیگر استفاده شود. زیرا به کار بردن مستقیم روغن در لحظه باعث چرب شدن پوست می شود و قبل از این که اثرش را در رابطه با تنظیم چربی پوست بگذارد ما شاهد بروز جوش هستیم. اگر به صورت خالص استفاده می شود به همراه شوینده های کنترل چربی پوست مصرف شود.

مشخصات روغن جوجوبای اصل

روغن جوجوبای ارگانیک بدون عطر و بو است و رنگ آن به رنگ طلایی کم رنگ است که نشان دهنده اصل بودن آن است و باید عاری از هر گونه ناخالصی و کاملا شفاف و در بطری های تیره رنگ تولید شده باشد.

روغن جوجوبا درمانگیاه

روغن جوجوبا از درختان منطقه آریزونا استخراج می شود و به مصرف ما می رسد. خرید روغن جوجوبا اصل شاید برای فردی که به دنبال استفاده از بهترین محصول است کار سختی باشد. در این جا ما خیال شما را راحت می کنیم و روغن جوجوبا درمانگیاه را به شما معرفی می کنیم.

روغن جوجوبای درمانگیاه به دلیل رطوبت بالایی که دارد باعث کاهش سریع خشکی پوست میشود و از این رو چین و چروک و افتادگی پوست صورت را از بین برده و منجر به جوان سازی و شادابی پوست میشود.همچنین به دلیل کنترل چربی پوست منافذ پوست را بسته و جوش های پوستی و آکنه را کاهش داده .

روغن جوجوبای درمانگیاه به دلیل مواد طبیعی موجود در آن یک پاک کننده آرایشی و آلودگی های پوستی عالی طبیعی میباشد که می توان از آن به عنوان یک لایه بردار ملایم بدون هیچ عارضه ای برای پوست استفااده کرد.

روغن جوجوبای درمانگیاه یک تقویت کننده بی نظیر برای ناخن های شکننده است به خصوص برای ناخن هایی که در معرض مواد شوینده و لاک بوده که باتقویت ناخن ها باعث زیبایی و استحکام آنها می شود.

روغن جوجوبای درمانگیاه یک آبرسان و حالت دهنده عالی برای موی سر است و از وز شدن،گره خوردن و بد حالتی موها جلوگیری کرده و با کنترل چربی سر، شوره سر را از بین برده و یک سرم عالی برای بعد از شستشوی مو می باشد.

روغن جوجوبای درمانگیاه به دلیل ویتامین ها و مواد معدنی داخلش باعث بهبود سریع زخم ها و بریدگی ها و التهابات پوستی شده و یک درمان کننده عالی ترک کف پا و لب و دست می باشد.

روغن جوجوبای درمانگیاه به دلیل اصل بودن و عاری از ناخالصی مانند یک ضدآفتاب ارگانیک عمل کرده و باعث کاهش لک های تیره پوستی و حلقه های سیاه دور چشم میشود و صورتی صاف یک رنگ می دهد.

روغن جوجوبای درمانگیاه با افزایش سرعت گردش خون در پوست و مو از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث پر پشتی و رشد مو می شود.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا

نحوه استفاده از روغن جوجوبا درمانگیاه

نحوه استفاده از  روغن جوجوبا برای پوست

قبل از استفاده از روغن جوجوبا ابتدا پوست خود را از مواد آرایشی پاک کنید و سپس چند قطره از روغن را بر روی پوست خود ماساژ دهید.برای رسیدن سریع به نتیجه بهتر است این عمل را دو بار در روز تکرار کنید.بعد از استفاده از این روغن نیاز به آبکشی مجدد وجود ندارد.

نحوه استفاده از روغن جوحوبا برای مو

برای از بین بردن شوره سر و رفع خشکی و شکنندگی مومی توانید بعد از استحمام چند قطره از روغن را بر روی سر و ساقه مو ریخته و با آرامی با نوک انگشتان ماساژ دهید تا جذب شود.و بعد از آن با خیال راحت مو های خود را سشوار کنید.

عوارض جانبی روغن جوجوبای درمانگیاه

تا کنون عوارض جانبی خاصی در مصرف روغن جوجوبا گزارش نشده است اما در صورت بروز بثورات جلدی مصرف آن را قطع کنید.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا .jpg

نتیجه گیری

با خرید روغن جوجوبای اصل و طبیعی از درمانگیاه می توان به جوانسازی و زیبایی پوست و مو کمک کرد و با استفاده مرتب از این روغن طبیعی و اصیل به عنوان یک سرم تراپی و روغن تراپی طبیعی استفاده کرد و مصرف محصولات و پاکننده های شیمیای که باعث آسیب های جدی به پوست و می شوند را به حداقل رساند.

برای خرید روغن جوجبای خالص و طبیعی بهتر است به درمانگیاه مراجعه کنید زیرا شرکتی معتبر و شناخته شده است و استفاده تقلبی از این محصول باعث آسیب های جبران ناپذیری به پوست و مو می شود.