تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی جز سوال هاییست که زیاد مطرح می شود. قرص هیرویت یک مکمل تقویت کننده مو است و به دلیل خواص بی نظیری که دارد بین مردم جهان بسیار محبوب و مورد استقبال قرار گرفته است.

قرص هیرویت کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن ریزش مو خاتمه یابد و رشد مجدد مو ها آغاز شود. اگر به دنبال قرص هیرویت اصل هستید جای درستی آمده اید. ما در داروخانه آنلاین درمانگیاه داروهای اصل و با کیفیت ارائه می دهیم. هیرویت نیز یکی از محصولات پر فروش ماست. در این مقاله به بررسی تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی می پردازیم.

 

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

در پاسخ به سوال تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی که اغلب ذهن بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده باید گفت هیچ تفاوتی بین قرص هیرویت ایرانی و خارجی وجود ندارد و هردو یکی هستند.

هیرویت یک برند انگلیسی است و قرص هایی که در کشورمان به فروش می رسد در ایران بسته بندی می شود ولی تحت لیسانس انگلستان است. در واقع تمام قرص های هیرویت در کشور مقصد بسته بندی می شود ولی تحت لیسانس انگلستان است.

 


برای خرید قرص هیرویت اینجا کلیک کنید.


 

تحت لیسانس بودن قرص هیرویت یعنی چی؟

امروزه به دلیل تحریم های گسترده دارویی که رخ داده است ورود بسیاری از دارو ها به ایران کم شده است و بسیاری از داروها و مکمل ها با عنوان تحت لیسانس به بازار عرضه می گردد.

تحت لیسان هر محصولی چه دارویی و چه غیر دارویی یعنی این که امتیاز ساخت آن کالا به شخص دوم یا تولید کننده دیگری فروخته می شود.

سپس از آن تولید کننده به عنوان تحت لیسانس آن کالا یاد می شود و کالای مورد نظر را با همان کیفیت اصلی در سطح انبوه تولید می کند و به بازار عرضه می کند. قرص هیرویت ایرانی نیز به همین شکل است تحت لیسانس انگلستان در کشور ایران تولید می شود.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره خواص قرص هیرویت

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

قرص هیرویت اصل

تشخیص قرص هیرویت اصل و تقلبی

برای خرید یا سفارش قرص هیرویت بهتر است در درجه اول به سراغ داروخانه ها و شرکت های دارویی معتبر مانند داروخانه آنلاین درمانگیاه بروید و محصول مورد نظر خود را از این شرکت با آسودگی خاطر خریداری کنید. اما اگر این محصول را از سایت های نامعتبر خریداری کردید حتما موارد زیر را به درستی بررسی کنید:

اگر رنگ قرص قهوه ای روشن باشد و یا نداشتن لیبل و مهر روی بسته و فونت های غیر متعارف و تغییر رنگ چاپ همگی از نشانه های تقلبی بودن قرص بوده و لازم به دقت بیشتر است.

هنگامی که بسته را دریافت می کنید دقت کنید بسته پلمپ باشه و قبلا باز نشده باشد و بسته دچار ترک خوردگی و یا تغییر رنگ نشده باشد.

قرص هیرویت

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

تاثیر قرص هیرویت روی موی سر

قرص هیرویت تاثیر بسیار عالی روی موی سر می گذارد به طوری که همه متخصصان این مکمل تقویتی موی سر را به همه افرادی که مشکل ریزش مو دارند توصیه می کنند.

این قرص علاوه  بر قطع ریزش مو موجب تقویت ریشه مو نیز می شود و شکنندگی مو ها را بر طرف می کند و باعث استحکام و تقویت مو ها می شود. قرص هیرویت سرشار از ماده معدنی روی است که موها را درخشان و پرپشت می کند و پس از یک دوره مصرف موهایی سالم و شاداب خواهید داشت.

اگر می خواهید با مصرف هیرویت به نتیجه دلخواه خود برسید استفاده از محصول را حداقل 3 ماه روزی یک عدد به صورت مداوم ادامه دهید. پس از سه ماه با مشورت پزشک مصرف قرص را تدریجی قطع کنید البته افرادی که ریزش موی شدید دارند همچنان باید دارو را مصرف کنند تا با گذشت زمان کمبود ها و نیاز های بدنی فرد جبران و ریزش مو متوقف شود.

قرص هیرویت برای آن دسته از افرادی که موهای سالمی دارند نیز بسیار مناسب است زیرا دوز ویتامین های این قرص تنظیم شده است و نیاز های تغذیه ای روزانه موها را به خوبی برطرف می کند و فرد در آینده کمتر دچار ریزش مو می شود.

البته بهتر است در کنار مصرف قرص هیرویت به نظافت مو ها و نحوه شستشویی آن ها نیز دقت کنید تا کمتر موها آسیب ببیند و موهای زیبا و سالمی داشته باشید.

سوالات متداول در خصوص تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

 

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی چیست؟

همانطور که در متن اشاره شد، قرص هیرویت ایرانی تحت لیسانس هیرویت انگلستان است. در واقع در خصوص تولید این قرص میان قرص هیرویت ایرانی و خارجی تفاوتی وجود ندارد. تنها تفاوت تحت لیسانس بودن آن است که در متن توضیح دادیم

قرص هیرویت مناسب چه کسانی است؟

تقریبا همه افراد می توانند از قرص هیرویت استفاده کنند. به محض این که احساس ریزش مو داشتید می توانید این دارو را تهیه کنید. دوز مصرف محصول و مدت زمان مصرف در متن شرح داده شده است.

 

سخن پایانی در خصوص تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

اگر شما هم ریزش مو دارید و به دنبال یک مکمل تقویتی مو هستید قرص هیرویت گزینه بسیار مناسبی است. قرص هیرویت یک مکمل ریزش مو با کیفیت بسیار عالی است که در بازار عرضه می شود و جزو آن دسته از داروهای تقویتی است که قیمت باصرفه ای دارد.

اگر به دنبال مارک های برند و خاص هستید و می خواهید تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی را بدانید این مقاله را از دست ندهید. قرص هیرویت در همه جای جهان یک گونه است و هیچ تفاوتی با هم ندارند پس با خیال راحت آن را تهیه کنید و حداقل برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید تا شاهد نتایج بی نطیر آن باشید.