همه ما پس از ورود به دهه سوم زندگی خود، کم کم توصیه هایی را در رابطه با مصرف کرم دور چشم می شنویم.

شاید زمان که حدود 20 الی 23 سال سن داریم این قضیه برای ما چندان اهمیتی نداشته باشد. اما زمانی که از 25 سال عبور می کنیم شاهد اتفاقاتی در اطراف چشم خود هستیم که مصرف کرم دور چشم برای ما جدی می شود.

در نتیجه اقدام به جستجو در رابطه با بهترین کرم دور چشم می کنیم. در این مطلب از درمانگیاه ابتدا می خواهیم درباره مشکلات دور چشم و چرایی استفاده از کرم دور چشم صحبت کنیم و محصولاتی را به شما معرفی کنیم که سرآمد باقی محصولات هستند.

پس تا انتها با ما همراه باشید تا سال های جوانی را برای مدت بیشتری تجربه کنید.

جوان ماندن به کمک بهترین کرم دور چشم

همانطور که گفتیم پیری دیر یا زود سراغ هر فردی می رود. اما ما میخواهیم جز آن دسته از افراد باشیم که حالا حالا ها قرار نیست پیری را تجربه کنند.

وقتی سن از 25 سال می گذرد و به سمت 30 و 40 و 50 می رویم پوست دچار افتادگی و چین و چروک می شود.

زیرا میزان تولید کلاژن کاهش می یابد و حتی قطع می شود. در واقع کلاژن و الاستین رشته هایی در پوست هستند که به صورت عمودی و افقی کنار هم قرار گرفته اند.

این رشته ها را به عنوان اسکلت پوست نیز می شناسند. پوست نازک اطراف چشم نیز حاوی این رشته هاست.

زمانی که به سمت پیری می رویم و رشته های کلازن تولید نمی شوند.

ابتدا در اطراف چشم شاهد چین و چروک های ریز هستیم، سپس چین و چروک ها عمیق تر می شوند و سپس افتادگی ایجاد می شود.

علاوه بر این ما از عضلات اطراف چشم زیاد استفاده می کنیم و همین مسئله باعث شکست پوست می شود.

خطوط پنجه کلاغی که در اطراف چشم ها ایجاد می شوند ناشی از همین مسئله است. بنابراین ما باید این روند پیری را به تعویق بیاندازیم.

اگر به موقع  از بهترین کرم دور چشم استفاده کنیم هیچ چین و چروکی اطراف چشم ما ایجاد نمی شود و پیری و افتادگی پوست اطراف چشم به سال ها بعد موکول می شود.

 

تاثیر کرم دور چشم

عده ای عقیده دارند که کرم دور چشم تاثیر ندارد. بگذارید همینجا و یک بار برای همیشه این قضیه را برای شما روشن کنیم.

بسیاری از افراد در مراقبت از پوست دور چشم خود سالیان سال سهل انگاری می کنند و وقتی مصرف کرم دور چشم را آغاز می کنند که کار از کار گذشته است.

بهترین کرم دور چشم هم نمی تواند خیلی سریع چین و چروک ها را درمان کند. پس بهتر است برای دریافت نتیجه از کرم دور چشم یا مصرف آن را به موقع شروع کنیم و یا در روند درمان صبر و حوصله داشته باشم.

روتین روزانه پوست شامل شستن و مرطوب کردن و استفاده از کرم ضد آفتاب است.

در واقع این رطوبت رسانی است که پوست را جوان نگه می دارد. کرم های دور چشم هم با هدف رطوبت رسانی و آب رسانی به پوست اطراف چشم تولید می شوند و جوانی این ناحیه را تضمین می کند.

پوست دور چشم دچار مشکلات متعددی می شود. چین و چروک، پف و تیرگی مشکلاتی هستند که افراد در اطراف چشم های خود با ان مواجه می شوند.

کرم های دور چشم نیست به همین دلیل به صورت تخصصی تولید می شوند و هر یک هدف خاصی دارند و تاثیر گذاری آن ها در آن حوزه است. پس برای دریافت اثر خوب از یک کرم دور چشم بهتر است ابتدا مشکل دور چشم خود را شناسایی کنید و سپس انتخاب کنید.

 

یک کرم دور چشم خوب چه کرمی است؟

یک کرم دور چشم خوب باید یک سری ویژگی ها را داشته باشد. این ویژگی ها در تمام کرم های دور چشم خوب مشترک است. مثلا کرم دور چشم وچه، ژاک آندرل، درماتیپیک و اریکه دارای این ویژگی ها هستند. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

  • ویژگی آبرسانی: آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست اساس هر نوع مراقبت از پوست است و موجب جوانسازی و شادابی پوست می‌شود. اگر کرم دور چشم قدرت آبرسانی خوبی داشته باشد گودی زیر چشم را سریع از بین می برد.
  • کلاژن سازی: زمانی پوست سالم است که بتواند کلاژن مورد نیاز خود را به دست آورد. کلاژن حالت ارتجاعی پوست را حفظ می کند و از چین و چروک جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های کرم دور چشم خوب خاصیت ضد چروک و کلاژن سازی آن است که بهتر است هنگام خرید به آن دقت داشته باشید.
  • خواص ضد لک و تیرگی: تیرگی و گودی زیر چشم برای برخی از افراد به علل مختلف ایجاد می شود. اکثر افراد از این حالت احساس نارضایتی دارند. اما با یک روتین پوستی مناسب می توان این حالت را درمان کرد. اگر یک روتین پوستی ضد لک و تیرگی دارید بهتر است کرم دور چشمی انتخاب کنید که همین خاصیت را داشته باشد.
  • ضد حساسیت: بهترین کرم‌ دور چشم اگر برای شما حساسیت ایجاد کند دیگر مناسب پوست شما نخواهد بود زیرا آثار تخریب کننده آن بیشتر از آثار مفید آن خواهد بود. ترکیباتی مثل پارابن در محصولات آرایشی و مراقبتی ایجاد حساسیت می کند. پس در هنگام خرید یک محصول دقتی کنید که از پارابن در ترکیبات آن استفاده نشده باشد.

روش استفاده صحیح از کرم دور چشم

اگر بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنید اما روش صحیح مصرف آن را ندانید استفاده از آن بی فایده است.

برای استفاده از کرم دور چشم، باید با ملایمت این کار را انجام دهید. بهتر است از انگشت حلقه استفاده کنید که آهسته ترین فشار را دارد.

مقداری کرم را روی انگشت حلقه بریزید و به صورت ضربه‌های بسیار ریز، آن را به اطراف چشم بزنید.

بهتر است کرم دور چشم را همینطور ضربه ای جذب دهید. چون کشیدن انگشت روی پوست اطراف چشم خود می تواند موجب ایجاد چین و چرک شود.

اما اگر کرم دور چشم شما به گونه ای است که با ضربه جذب نمی شود، به روش زیر ماساژ دهید.

با دست موافق از گوشه پلک بالا شروع کنید و به سمت خارج بیایید و سپس به سمت گوشه داخلی پلک پایین بروید. دقت کنید که این کار را به حداقل فشار انجام دهید.

پیشنهاد درمانگیاه برای خرید بهترین کرم دور چشم

شاید انتخاب یک کرم دور چشم به دلایل مختلفی برای شما سخت باشد. اکثر افراد با تاثیراتی که ترکیبات یک محصول بر پوست می گذارد آشنا نیستند. همین مسله باعث می شود دست به انتخاب اشتباه بزنند. در اینجا ما می خواهیم با معرفی چند محصول عالی که به عنوان بهترین کرم دور چشم شناخته می شوند، انتخاب را برای شما آسان کنیم.

این محصول بهترین کرم دور چشم است که برای افرادی مناسب است که به دنبال از بین بردن چین و چروک اطراف چشم، رفع پف و لک و تیرگی هستند. قدرت کلاژن سازی این محصول بسیار بالاست و حالت ارتجاعی پوست را حفظ می کند. در ترکیبات این محصول مواد شیمیایی اضافه از جمله پارابن حذف شده اند و هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند. آنچه کرم دور چشم وچه را شاخص کرده است، خاصیت کلاژن سازی قوی آن است.

کرم دور چشم وچه

کرم دور چشم وچه

 

کرم دور چشم ژاک آندرل دارای بافتی فوق العاده است. در ترکیبات این محصول شاهد ویتامین E هستیم خاصیت نرم کنندگی، روشند کنندگی و مقاومت در برابر رادیکال های آزاد را دارد. این محصول آنتی باکتریال است و اگر چشم های حساسی دارید مناسب شماست. ترکیبات این محصول کاملا گیاهی و با اثر بخشی بالایی است. معمولا پیشنهاد می شود از کرم ضد آفتاب برای پوست اطراف چشم ها استفاده نکنید. به جای ضد آفتاب می توانید این محصول را برای پوست اطراف چشم انتخاب کنید.

کرم دور چشم ژاک آندرل

کرم دور چشم ژاک آندرل

کرم دور چشم درماتیپیک انواع مختلفی دارد که هر یک هدف خاصی دارند. کرم دور چشم درماتیپیک حاوی ویتامین C، کرم دور چشم درماتیپیک ضد پف و تیرگی، کرم دور چشم درماتیپیک ضد چروک و کرم دور چشم درماتیپیک چهار در یک.

این یعنی این برند در تولید محصول خود فکر همه چیز را کرده است. اگر می خواهید تمام ویژگی های کرم های دور چشم این برند را تجربه کنید مدل چهار در یک آن برای شماست.

کم دور چشم و رفع تیرگی زیر چشم

کم دور چشم و رفع تیرگی زیر چشم

این محصول یک کرم فوق العاده از یک برند نام آشنا است. این محصول ضد افتادگی پوست، مرطوب کننده پوست، ضد چین و چروک و ضد تیرگی و پفی پوست است. خاصیت جوان کنندگی این کرم تاکنون رضایت بسیاری از افراد را جلب کرده است. به همین دلیل است که در گروه بهترین کرم دور چشم قرار گرفته است.

کلام آخر پیرامون بهترین کرم دور چشم

شما صاحب زیباترین چشم ها هستید و برای مراقبت از آن ها به بهترین کرم دور چشم احتیاج دارید. بنابراین در این مقاله به بررسی اتفاقاتی که با بالا رفتن سن برای پوست اطراف چشم  می افتد، پرداختیم و سپس نحوه اثر گذاری بهترین کرم دور چشم را بررسی کردیم. از آنجا که نحوه مصرف کرم دور چشم بر میزان اثر گذاری آن مرتبط است، در این مقاله به آموزش روش استفاده از کرم دور چشم پرداختیم و در نهایت چند مدل از محبوبترین کرم های دور چشم را معرفی کردیم.

حال از شما می پرسیم که آیا به مصرف کرم دور چشم اعتقادی دارید؟ آیا اثرات خوب آن را دیده اید؟