کلمات کلیدی این مطلب: درمان سردمزاجی | بهترین قرص تاخیری | خرید اسپری تاخیری | قیمت ژل تاخیری | قرص تاخیری گیاهی | قرص محرک فوری زنان | تحریک کننده جنسی بانوان | درمان زودانزالی مردان با داروهای گیاهی | داروی سنتی انزال زودرس | معجون سفتی کمر گیاهی | اختلال نعوظ | بی میلی جنسی |


مقدمه

یکی از شایعترین مواردی که بسیاری از خانواده ها با آن روبرو هستند، مشکلات جنسی است که استفاده از داروهای گیاهی بدون عوارض برای رفع این مشکلات یک راهکار ایده آل به نظر می رسد.

بسیاری از داروهای خارجی که در شبکه های ماهواره ای و یا فضای مجازی تبلیغات شده و به فروش می رسند، معمولا داروهایی هستند که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده و به دلیل نداشتن کیفیت کافی و مجوزهای بهداشتی لازم، توانایی ورود به داروخانه ها را ندارند. به همین دلیل تبلیغات آنها در فضای غیررسمی همچون شبکه های ماهواره ای صورت گرفته و فروش آنها نیز به صورت غیررسمی می باشد.

از سوی دیگر، آن دسته از این داروها که برای تقویت نعوظ مردان و جلوگیری از انزال زودرس کاربرد دارند، اکثرا دارای ترکیبات شیمیایی سیلدنافیل سیترات هستند که نمونه های با کیفیت تر آنها با قیمت ارزانتر در داخل کشور تولید و در داروخانه های معمولی و داروخانه های آنلاین کشور به فروش می رسد.

داروی گیاهی تقویت جنسی سفتی کمر

درمان سردمزاجی و بی میلی جنسی و زودانزالی با داروهای گیاهی مجاز و ایرانی قابل انجام است.

 

در این مطلب تلاش داریم تا چند داروی صددرصد گیاهی ایرانی را که توسط داروخانه آنلاین درمانگیاه به شما ارائه گردیده است معرفی کنیم تا ضمن آشنایی با چند محصول سالم و تایید و تضمین شده توسط وزارت بهداشت، بتواند آنرا از یکی از معتبرترین داروخانه های آنلاین کشور خریداری کنید.

در معرفی این داروها سعی شده است که هم داروهایی برای آقایان و هم برای بانوان معرفی شود و درباره هریک به تفصل توضیح داده شده است.

علاوه بر این مطالعه مقاله قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی نیز به شما توصیه می‌شود.

 

1- کپسول فمکسایت Femexite: رفع سردمزاجی جنسی زنان و محرک جنسی بانوان

فمکسایت یک کپسول صددرصد گیاهی تولیدشده توسط شرکت داروسازی قائم دارو است.

این دارو از شکوفه های بهاری گیاه الاگنوس آنگوستیفولیا تهیه شده و پرطرفدارترین داروی گیاهی برای درمان مشکلات جنسی و سردمزاجی و بعنوان محرک فوری زنان است.

فمکسایت به دلیل انجام بسیار خوب تنظیم هورمونی بانوان، ضمن آنکه میل جنسی را به طرز بسیار محسوسی بالا می برد، باعث بهبود علایم زنانه همچون نرمی و لطافت پوست، تنظیم و رفع مشکلات و درد قاعدگی، رفع گر گرفتگی و مشکلات عصبی پیش از قاعدگی نیز دارد.

طبق گزارش کاربران درمانگیاه، بسیاری از افرادی که داروهای شیمیایی و گیاهی مختلف را به عنوان محرک جنسی زنان استفاده کرده و نتیجه نگرفته و یا دچار عوارض جانبی داروها شده اند، توانسته اند با مصرف این کپسول گیاهی سردمزاجی را درمان و از فواید آن بهره مند شوند.

هر جعبه از کپسول فمکسایت حاوی سی کپسول است که باید روزانه دو عدد از آن میل شود.

اثر این کپسول از روز دوم یا سوم محسوس است و معمولا تا دو الی سه ماه بعد از قطع مصرف یک دوره آن نیز اثر دارو باقی می ماند.

فمکسایت محرک جنسی زنان

کپسول فمکسایت قائم دارو، محرک جنسی زنان

2- سیلدناهرب: تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی در آقایان

سیلدناهرب یکی از محصولات شرکت داروسازی بهتا دارو آفرینش است که برای تقویت جنسی هم در مردان کاربرد دارد.

کپسول سیلدناهرب که در بسته های 60 عددی بسته بندی شده است، می تواند علاوه بر ایجاد میل جنسی و درمان سردمزاجی در مردان، باعث بهبود مشکلات نعوظ در آقایان شده و به تقویت نعوظ جنسی نیز کمک کند.

سیلدناهرب به خصوص در هنگامی که به طور مرتب برای مدت حداقل دو ماه استفاده شود اثرات خود را به خوبی بروز داده و باعث تقویت جنسی، بهبود نعوظ، تعدیل مشکل زوانزالی و همچنین افزایش کانت اسپرم (تعداد اسپرم در هر میلی لیتر مایع جنسی آقایان) شود و به باروری بهتر مردان نیز کمک کند.

کپسول سیلدناهرب یکی از محصولاتی است که با داشتن ترکیبات گیاهی نظیر گیاه ماکا، جینسینگ در افزایش توان جنسی آقایان موثر است.

موارد مصرف کپسول سیلدناهرب عبارتند از:

  • افزایش میل جنسی آقایان
  • افزایش قدرت باروری در آقایان
  • کاهش اختلالات نعوظ و توان جنسی

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید اینترنتی سیلدناهرب می توانید بر روی لینک سیلدناهرب کلیک کنید.

سیلدناهرب

کپسول سیلدناهرب بهتا دارو

3- ایکس اید گلدن لایف: تقویت جنسی عالی در مردان و زنان

قرص ایکس اید گلدن لایف محصول لابراتوارهای داروسازی شرکت گلدن لایف استرالیا است که با دارا بودن گیاهان جینسینگ، جینسینگ سیبری، خارخسک و اپیمدیوم که با ترکیبات مکمل همچون ویتامین های گروه ب، منیزیم اکساید و … تقویت شده است، یک داروی گیاهی عالی برای تقویت جنسی آقایان و خانم ها، بهبود عملکرد و میل جنسی و تقویت هورمون ها محسوب می شود.

 

ویژگی های قرص ایکس اید گلدن لایف

  • افزایش خون رسانی به اندام‌های (تناسلی ) و رفع اختلالات ( جنسی )
  • افزایش لذت (جنسی) در رسیدن به ارگ اس م در زنان و مردان
  • افزایش دهنده تمایلات و توانایی ( جنسی) در بانوان و آقایان
  • رفع اختلالات نعوظ در مردان و افزایش تحریک پذیری در زنان
  • کمک به افزایش میل ( جنسی )
  • تقویت ماهیچه‌ها و کنترل استرس
  • تنظیم هورمون‌های (جنسی)
  • افزایش قوای ( جنسی )
  • افزایش میزان انرژی
  • مقابله با استرس

با کلیک بر روی عبارت قرص ایکس اید می توانید توضیحات کامل درباره این محصول را مطالعه کرده و یا اقدام به خرید اینترنتی آن نمایید.

ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید گلدن لایف

4- ویال خوراکی هورنی بیت : محرک فوری آقایان و تقویت نعوظ

هورنی بیت یک مایع خوراکی است که از عصاره چندین نوع گیاه دارویی و توسط شرکت نوش داروی البرز تولید شده است.

این محلول خوراکی که اثر بسیار مناسبی بر تقویت نعوظ آلت تناسلی، افزایش میل و توان جنسی آقایان و افزایش قدرت باروری و تحرک اسپرم را دارد، از دسته داروهایی است که به صورت فوری اثر گذاشته و با مصرف آن نیم ساعت قبل از رابطه، می توانید اثرات آنرا به خوبی مشاهده کنید.

اگر تابحال قرص های شیمیایی تقویت کننده نعوظ مثل سیلدنافیل سیترات و ویاگرا و سیالیس و … مصرف کرده باشید حتما می دانید که این قرصها چند مشکل اساسی دارند.

اول آنکه باعث افزایش قند و فشار خون شده و برای افراد دچار بیماریهای دیابت و فشار خون قابل استفاده نیستند.

ثانیا آنکه باعث بروز برخی عوارض مثل سردرد، بالا رفتن فشار چشم، سرگیجه و … می شوند.

اما هورنی بیت با دارا بودن اثرات تقویت نعوظ و تقویت قدرت جنسی و افزایش میل جنسی مردان، عوارض آنها را ندارد.

همچنین استفاده از هورنی بیت برای افراد دیابتی و افراد دارای فشار خون نیز هیچ مشکلی ندارد و به این ترتیب می توان آنرا یکی از بهترین داروهای تقویت جنسی برای مردان در حال حاضر دانست.

برای مطالعه درباره این محصول صددرصد گیاهی و یا سفارش خرید اینترنتی آن، بر روی لینک زیر کلیک کنید

هورنی بیت

هورنی بیت تقویت نعوظ

ویال خوراکی هورنی بیت محرک جنسی و تقویت نعوظ آقایان

5- کپسول دیلی کیم کیمیاگر Delay Kim : درمان گیاهی انزال زودرس مردان

زودانزالی یا انزال زودرس، مهمترین معضل جنسی در بین مردان بین 20 تا 50 ساله است.

انزال زودرس به انزالی گفته می شود که کمتر از 3 دقیقه به طول انجامد. این مشکل بخصوص در افراد گرم مزاج به دلیل تحریک پذیری بالای جنسی شایع تر است.

این افراد، هم سریعتر از نظر جنسی تحریک شده و آماده برقراری رابطه می شوند و هم سریعتر به نقطه اوج جنسی رسیده و عمل جنسی آنها به پایان می رسد.

داروهای شیمیایی موجود در بازار که برای کنترل انزال زودرس مورد استفاده قرار میگیرند، اکثرا حاوی ماده مؤثره لیدوکائین هستند که سبب بی حسی موضعی در ناحیه آلت تناسلی آقایان می شوند.

این داروها معمولا به صورت اسپری یا کرم مالیدنی تولید می شوند که گاهی اوقات دارای بعضی عطرهای خاص هم هستند.

اما داروهای تاخیری شیمیایی چند مشکل اساسی دارند:

  • اول اینکه باعث بی حسی موضعی در آلت جنسی مردان شده و لذت مرد از رابطه جنسی را به شدت کاهش می دهند.
  • دوم اینکه در صورت عدم استفاده از کاندوم پس از استفاده از اسپری تاخیری یا پماد  و ژل تاخیری، باعث ایجاد سوزش در واژن زنان می شود که این موضوع می تواند کیفیت رابطه جنسی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.
  • و سومین مشکل اسپری تاخیری یا پماد و ژل تاخیری باعث کاهش نعوظ و سست شدن آلت تناسلی آقایان می شود. به صورتی که گاهی اوقات در اثر مصرف انواع اسپری تاخیری، نعوظ را تا حدود یک ساعت یا بیشتر به صورت کامل از بین برده و منجر به شکست رابطه جنسی می شود.

دیلی کیم یک کپسول تاخیری گیاهی است که از دانه های گیاه تاماریندوس ایندیکا تولید شده است. این گیاه با تاثیر بر گردش خون در اندام جنسی آقایان، باعث کاهش حساسیت در ناحیه تناسلی شده و منجر به درمان زودانزالی آقایان می شود.

این کپسول به خصوص در افرادی که دارای مزاج گرم هستند بسیار موثر است.

از آنجا که شایعترین مشکل جنسی در بین آقایان مشکل انزال زودرس یا همان زودانزالی است، این دارو می تواند به عنوان یک راهکار فوق العاده مفید برای حل این مشکل مد نظر قرار گیرد.

برای کنترل انزال با استفاده از این داروی گیاهی، می بایست یک یا دو کپسول را حدود دو ساعت قبل از انجام رابطه جنسی مصرف کرد.

طبق آزمایشات بالینی، مصرف قرص تاخیری گیاهی دیلی کیم توانسته است زمان انزال مردان را به طرز محسوسی افزایش داده و باعث همزمانی ارگاسم در آقا و خانم و بهبود رابطه و رضایت بیشتر جنسی طرفین شود.

شرکت داروسازی کیمیاگر طوس که تولیدکننده این فرآورده است توصیه می کند که برای اثرگذاری بهتر به خصوص در افراد دارای مزاج سرد (افرادی که مزاج بلغمی دارند و همچنین افرادی که دارای مزاج سودایپوی هستند) این محصول حتما همراه با شربت گل گاوزبان استفاده شود.

قرص تاخیری گیاهی دیلی کیم

کپسول تاخیری گیاهی دیلی کیم محصول شرکت داروسازی کیمیاگر توس

 

6- جنسالین: معجزه ای برای تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی آقایان

کپسول جنسالین یک کپسول کاملا گیاهی از محصولات شرکت داروسازی جکیم مومن تبریز است که عملکرد بسیار قابل قبولی در زمینه افزایش نعوظ در آقایان دارد.

جنسالین همچنین باعث افزایش مناسبی در تمایلات جنسی آقایان شده و بسیار مورد استقبال آقایان قرار گرفته است.

اگر تابه حال داروهای تقویت جنسی آقایان همچون سیلدنافیل و ویاگرا را استفاده کرده باشید، احتمالا تاثیر خوب آنها را در کنار عوارضی مثل سردرد و تپش قلب و فشار و سرخی چشم ها و … تجربه کرده اید.

اما جنسالین با ترکیب کاملا گیاهی خود، ضمن آنکه تمام مزایا و اثر گذاری شبیه سیلدنافیل سیترات و ویاگرا و تادالافیل و .. را دارا است، اما عوارض آنها را ندارد و باعث سردرد و تپش قلب نمی شود.

به همین دلیل بسیاری از آقایان آن را به عنوان یک معجزه گیاهی برای تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی و بهبود قدرت جنسی آقایان قبول دارند و از آن به طور مرتب استفاده می کنند.

اگر می خواهید درباره کپسول جنسالین بیشتر بدانید و یا اقدام به خرید اینترنتی آن کنید، بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

جنسالین

جنسالین تقویت نعوظ آقایان

کپسول جنسالین تقویت نعوظ آقایان

7- گیاه جینسینگ

برخی افراد تمایل دارند به جای استفاده از کپسول روجینسینگ که حاوی گیاه جینسینگ است، از خود گیاه استفاده کنند.

چرا که در این صورت، روشهای کاربرد بیشتری برای آنها وجود دارد و همچنین از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه است.

باید بدانید که بهترین نوع جینسینگ، نوع سفید آن و محصول کشور کره است.

جینسینگ قرمز، همان جینسینگ سفید است که با استفاده از حلالهای استخراج کننده، عصاره آن گرفته شده و باقیمانده گیاه به عنوان جینسینگ قرمز به فروش می رسد.

البته این به معنای بی ارزش بودن جینسینگ قرمز نیست، اما طبیعتا جینسینگ سفید دارای ارزش بالاتری از جین سنگ قرمز است.

درمانگیاه همیشه توصیه می کند که برای خرید گیاهان دارویی، آنها را به صورت سالم و پودر نشده خریداری کنید. چرا که علاوه بر اطمینان از خالص بودن محصول پودر نشده، پودر کردن محصول می تواند منجر به قرار گرفتن بیشتر سلولهای گیاه در معرض هوا و اکسید و تبخیر شدن بیشتر مواد موثره آن شده و باعث کاهش ارزش دارویی آن گردد.

درمانگیاه ریشه جین سینگ را به صورت سالم (مشابه عکس) به شما ارائه می دهد.

 

جین-سنگ-سفید-کره-ای

جین سنگ سفید کره ای

 

8- قرص جنتیانا: درمان زودانزالی در مردان

قرص جنتیانا یکی دیگر از محصولات شرکت داروسازی حکیم مومن تبریزی است که به منظور درمان زود انزالی در آقایان تولید شده است.

جنتیانا با دارا بودن ترکیبی صددرصد گیاهی از گیاهان میخک، بهار نارنج، دارچین و سنبل الطیب علاوه بر آنکه باعث بهبود میل جنسی و کنترل استرس و اضطراب بخصوص در هنگام رابطه جنسی (که از مهمترین دلایل زود انزالی در آقایان است) می شود، می تواند به درمان زود انزالی در آقایان نیز کمک کند.

برای درمان زود انزالی با قرص جنتیانا می بایست حداقل به مدت دو ماه روزانه دو قرص جنتیانا استفاده نمود.

اسانس های موجود در گیاه دارچین، ضد میکروب، ضد تب و آرامبخش هستند و سبب تسریع آزاد شدن آدرنالین افزایش قند خون می شود. دارچین طبع گرم دارد و می تواند منجر به افزایش میل و قوای جنسی آقایان شود.

اسانس موجود در میخک، سنبل الطیب و بهار نارنج سبب کاهش درد، آرامبخش، افزایش اشتها و رفع اسپاسم های شکمی می شوند. اثر مشترک این گیاهان، کاهش استرس و آرامبخشی هستند که منجر به آرامش و کنترل بیشتر مرد بر روی انزال در حین رابطه شده و باعث درمان زودانزالی می شوند.

اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید یا درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید بر روی لینک جنتیانا کلیک کنید.

 جنتیانا حکیم مومن تبریزی

جنتیانا حکیم مومن تبریزی

 

خواص جنتیانا

  • تقویت عمومی بدن
  • جلوگیری از انزال زودرس
  • تقویت جنسی آقایان
  • آرامبخش و ضد استری
  • کاهش سردمزاجی بانوان

 

9- کپسول نرم لیبیمکس باریج اسانس: قابل استفاده برای زنان و مردان

شرکت داروسازی باریج اسانس که از معتبرترین و بزرگترین شرکتهای داروسازی کشور است، این کپسول نرم را برای درمان بی میلی و سردمزاجی جنسی فرموله و تولید نموده است.

لیبیمکس از چند طریق می تواند به درمان سردمزاجی و تقویت جنسی و سفتی کمر کمک کند.

این داروی گیاهی از اسانس خالص و طبیعی استخراج شده از گل سرخ Rosa damascena و ژرانیوم معطر Pelargonium graveolens تولید شده است. این دو گیاه دارویی با دارا بودن اثر افزایش شادابی جنسی و افزایش میل جنسی، باعث رفع سردمزاجی و بی میلی می شوند.

ارتباط استرس و افسردگی با میل جنسی

از سوی دیگر، از آنجا که مشکلات روانی و عاطفی مثل استرس، افسردگی و فضارهای عصبی کاری و خانوادگی از مهمترین دلایل ضعف و بی میلی جنسی هستند، لیبیمکس به بهترین نحو ممکن با بهبود حالات روحی و درمان افسردگی باعث افزایش میل جنسی می شود.

افرادی که دچار فشارهای عصبی و افسردگی و استرس کاری و عاطفی و … هستند، می بایست داروهای آرامبخش مثل سیتالوپرام، فلوکستین، فلووکسامین و سرترالین مصرف کنند که بی میلی جنسی از مهمترین عوارض این داروها به شمار می آید.

اما لیبیمکس ضمن آنکه با استفاده از ترکیبات گیاهی، باعث بهبود روحیه و رفع افسردگی می شود، نه تنها باعث بی میلی جنسی نمی شود بلکه همزمان باعث تقویت جنسیف اقزایش میل جنسی، بهبود انزال در آقایان و به اصطلاح عامیانه باعث سفتی کمر می شود.

لیبیمکس همچنین می تواند به عنوان درمان کننده بی میلی جنسی بانوان نیز مورد استفاده قرار گیرد. چرا که برعکس آقایان که در اثر استرس و فشارهای عاطفی و عصبی دچار انزال زودرس می شوند، بانوان در این شرایط دچار سردمزاجی، عدم تحریک جنسی، خشکی واژن و در نتیجه کناره گیری از روابط جنسی می شوند.

لذا لیبیمکس برای بانوان با عملکرد رفع افسردگی می تواند مشکلات فوق را درمان نموده و سبب بهبود عملکرد جنسی بانوان شود.

لیبیمکس تقویت جنسی

لیبیمکس باریج، داروی گیاهی برای تقویت جنسی رفع افسردگی

10- قطره خوراکی گل سرخ زردبند : درمان بی میلی جنسی و رفع افسردگی زنان و مردان

قطره خوراکی گل سرخ زردبند یکی دیگر از محصولاتی است که از عصاره گل سرخ تولید شده است و می تواند ضمن رفع افسردگی، باعث افزایش قدرت و میل جنسی شود.

این محصول نیز مثل لیبیمکس هم برای آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارد.

علاوه بر آن، از آنجا که این محصول به صورت قطره خوراکی تولید شده است، می توان به روشهای بسیار متنوعی از آن استفاده کرد.

از این قطره می توان به عنوان معطرکننده چای با چکاندن چند قطره در قوری استفاده کرد.

همچنین برای دادن طعم گل سرخ به کیک، دسر، شیرینی و ژله می توانید از قطره گل سرخ زردبند استفاده کنید.

از سوی دیگر، میتوانید این قطره را در غذاهایی که نیاز به استفاده از گلاب دارند مثل شله زرد، شیربرنج و … اضافه کرد و ضمن استفاده از خواص آرامبخشی و ضد استرس آن از طعم خوش گلاب نیز در غذاهای خود بهره مند شوید.

برای درمان سردرد و میگرن نیز می توانید چند قطره از این قطره را با نصف استکان آب مخلوط کرده و بر روی پیشانی بمالید.

در مجموع، هر استفاده ای که از گلاب داشته باشید، از این قطره نیز قابل بهره برداری است. چرا که مخلوط کردن چند قطره از قطره گل سرخ زردبند با مقداری آب، یک گلاب با کیفیت برای شما تولید می کند.

 

قطره گل سرخ زردبند

قطره گل سرخ زردبند

11- کپسول روجینسینگ : تقویت عمومی بدن، افزایش انرژی و تقویت جنسی برای زنان و مردان

گیاه جینسینگ از قدیم در امپراطوری های چین و کره به عنوان گیاه پادشاهان شناخته می شده است. مردم شرق آسیا معتقدند که این گیاه پیری را به تاخیر می اندازد، از پیر شدن پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و ضمن تقویت قوای عمومی بدن، بهبود تغذیه و افزایش وزن، قدرت جنسی افراد را نیز بیشتر می کند.

نکته جالب آنجاست که امروزه تحقیقات متعدد بالینی نیز این اثرات را به اثبات رسانده است.

کپسول روجینسینگ توسط شرکت داروسازی قائم دارو و از ریشه خالص گیاه جین سینگ کره ای ساخته شده است.

از مهمترین کاربردهای روجینسینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به تاخیر انداختن پیری
  • کاهش چین و چروک های پوستی و پیری پوست
  • تقویت قوای عمومی بدن و افزایش انرژی روزانه
  • عملکرد به عنوان مولتی ویتامین طبیعی و بهبود وضعیت تغذیه و افزایش وزن برای افراد مبتلا به بی اشتهایی
  • تقویت قوای جنسی در مردان و زنان و تاخیر در انزال و درمان زودانزالی در مردان

روجینسینگ از جمله محصولاتی است که توانسته است رضایت بالای مشتریان را به خود جذب کرده و به فروش بالایی در زمان کم در داروخانه آنلاین درمانگیاه دست یابد.

تقویت جنسی زودانزالی انزال زودرس

کپسول روجینسینگ قائم دارو، تقویت جنسی مردان و زنان، درمان زودانزالی یا انزال زودرس

 

12- قطره خوراکی دارچین زردبند : افزایش میل و توان جنسی در آقایان و خانمها

قطره خوراکی دارچین زردبند از عصاره گیاه دارچین Cinnamomum verum و توسط شرکت دارویی زردبند فرموله و تولید شده است.

از آنجا که دارچین طبع گرم و خشک دارد، یک داروی مناسب برای تقویت جنسی بخصوص برای افراد دارای طبع سرد به حساب می آید.

استفاده از قطره دارچین با افزایش حرارت غریزی بدن و میل به برقراری رابطه جنسی و همچنین تقویت قوای جنسی، می تواند کمک خوبی برای سفتی کمر و تقویت جنسی باشد.

استفاده از قطره دارچین در غذا و بخصوص به عنوان معطرکننده چای، ضمن آنکه باعث ایجاد یک طعم مطلوب می شود می تواند هم قند خون را در افراد دیابتی کاهش داده و هم منجر به بهبود قوای جنسی افراد شود.

این قطره هم برای آقایان و هم برای خانمها قابل استفاده است.

 

قطره خوراکی دارچین زردبند

قطره خوراکی دارچین زردبند