قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی کدام است؟

زود انزالی یکی از مشکلات زناشویی رایج در مردان است. در این مطلب سعی می کنیم لیستی از انواع بهترین و قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی را به شما معرفی کنیم.

زود انزالی یا همان انزال زودرس ضمن آنکه باعث ایجاد نارضایتی جنسی در زوجین می شود، اثرات روحی و روانی زیادی را به خصوص بر مردان وارد کرده و منجر به کاهش اعتماد به نفس جنسی در مردان شده و به مرور آنها را به کناره گیری از رابطه زناشویی می کشاند.

لذا درمان زود انزالی یک امر مهم در زندگی زناشویی محسوب می شود.

با توجه به اینکه زود انزالی در اثر بروز مشکل در دو جنبه روحی و جسمی فرد ایجاد می شود، درمان زود انزالی نیز از دو جنبه مورد توجه است. یکی جنبه روحی و روانی و دیگری جنبه فیزیکی و جسمانی آن.

قبلا در مطلبی به راههای تقویت جنسی زنان و مردان پرداخته بودیم. در این مطلب ابتدا به دلایل و سپس به درمان های انزال زودرس از هر دو جنبه می پردازیم.

همچنین سعی کرده ایم چند مورد از قویترین داروهای گیاهی برای زود انزالی را به شما معرفی کنیم.

درمان-زودانزالی-مردان

درمان زودانزالی مردان با داروهای گیاهی

دلایل روحی و روانی زود انزالی

شاید بتوان مهمترین علت زودانزالی مردان را مسائل روحی و روانی دانست.

داشتن استرس هنگام رابطه زناشویی (که می تواند به دلایل متعدد مثل مکان و زمان نامناسب، وجود فرزندان در منزل و… باشد) یک دلیل عمده در زود انزالی است.

افسردگی نیز از مهمترین دلایلی است که می تواند در مردان منجر به زود انزالی شود. به خاطر داشته باشید افسردگی همیشه الزاما همراه با گوشه گیری و غمگین نشان دادن نیست.

بلکه نشانه های مختلفی دارد که می بایست توسط یک روانشناس یا روانپزشک مورد بررسی قرار گیرد.

از دیگر دلایل روحی و روانی که باعث انزال زودرس می شوند می توان به تنش ها و فشارهای کاری، شغلی و مالی روزانه، نداشتن تجربه کافی در روابط زناشویی و … اشاره کرد.

بنابراین افراد زیادی در جستجوی قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی هستند.

دلایل جسمی زود انزالی

دلایل جسمی زود انزالی متعدد و مختلف هستند. شاید بتوان ضعف قوای بدنی را مهمترین آن دانست. افرادی که قوای بدنی ضعیفی دارند معمولا دچار زود انزالی می شود.

گرم بودن بیش از حد یا سرد بودن بیش از حد مزاج فرد هم می تواند منجر به ایجاد انزال زودرس شود.

گرم بودن بیش از حد مزاج فرد به دلیل تحریک پذیری بسیار بالا و عدم توانایی در مقابل این قدرت بالای تحریکی می تواند کنترل انزال را از دست فرد خارج کرده و او را به زودانزالی مبتلا کند.

افراد گرم مزاج بخصوص کسانی که مزاج صفراوی دارند، همانطور که خیلی زود به تحریک جنسی می رسند و در رابطه جنسی بسیار گرم هستند، به همان ترتیب هم خیلی زود به مرحله ارگاسم می رسند که این مورد در آقایان منجر به زودانزالی می شود.

همچنین سرد بودن بیش از حد مزاج نیز باعث ضعف جنسی و عدم کنترل بر انزال در آقایان می شود.

با توجه به اینکه مزاج های سرد مثل مزاج سوداوی و بلغمی باعث تضعیف سیستم عصبی بدن می شوند، اعصاب موجود در محل ماهیچه های کنترل کننده انزال نیز تضعیف شده و نمی توانند به درستی وظیفه خود را انجام دهند.

لذا توصیه به مصرف غذاها و ادویه های دارای مزاج گرم، برای همه افراد مناسب نیست و فقط برای افرادی که به دلیل سردی مزاج مبتلا به زود انزالی شده اند مفید است. معمولا قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی حاوی ترکیبات گرم است.

ولی در افرادی که غلبه گرمی مزاج دارند، مصرف غذاها و داروها و ادویه های گرم، ممکن است باعث تشدید زود انزالی آنها شود.

به همین دلیل افراد دارای مزاج های گرم باید به جای مصرف بیشتر مواد خوراکی گزم مزاج، به ورزش و داروها و غذاهایی که از لحاظ عصبی بتواند کنترل بیشتری برای آنها به ارمغان بیاورد بپردازند.

یکی دیگر از دلایل جسمی زودانزالی، خستگی جسمی ناشی از کار و فعالیت روزانه و یا سندروم خستگی مزمن است که بعضی افراد به دلیل بیماری، تغذیه نامناسب یا سایر دلایل به آن مبتلا هستند.

در این افراد مصرف غذای مناسب و مقوی، استراحت کافی و برقراری رابطه زناشویی در ساعاتی که خستگی بر بدن غلبه ندارد، می تواند راهکار مناسبی برای درمان زود انزالی باشد.

یکی از محصولات گیاهی و طبیعی که می تواند انرژی کافی برای بدن را تامین کرده و به درمان سندروم خستگی مزمن بپردازد شربت هانی ژل است.

برخی بیماری ها نیز می توانند باعث زودانزالی شوند که در این زمینه، می بایست ابتدا به درمان بیماری پرداخت.

از جمله این بیماریها می توان به مشکلات کبدی و کلیوی، انواع سرطان ها، مشکلات پروستات، مشکلات گوارشی مثل یبوست و زخم معده و … اشاره کرد.

ما در این مطلب تلاش داریم تا انواعی از قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی را به شما معرفی کنیم.

 

سایر دلایل جسمی و فیزیکی زود انزالی

مصرف سیگار و مواد مخدر، مصرف مشروبات الکلی و غذاهای فست فودی نیز از دیگر دلایل جسمانی بسیار مهم در انزال زودرس است.

بد نیست بدانید بسیاری از افرادی که به کلینیک های ترک اعتیاد مراجعه می کنند، مهمترین انگیزه خود برای ترک اعتیاد یا سیگار را ابتلا به زودانزالی معرفی می کنند.

نکته جالب آنجاست که بسیاری از این افراد، به منظور بهبود رابطه جنسی و افزایش قوای جنسی خود، به مواد مخدر روی آورده اند که به مرور نه تنها اثر مواد مخدر در تقویت جنسی از بین رفته، بلکه باعث وخیم تر شدن وضعیت فرد نیز شده است.

لذا ترک سیگار و مواد مخدر و مشروبات الکلی و غذاهای ناسالم مثل فست فود، یکی از راهکارهای اساسی در این زمینه است. حتی اگر قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی را مصرف کنید اما سبک زندگی خود را تغییر ندهید، نمی توان انتظار معجزه داشت.

سوالات متداول پیرامون درمان زود انزالی

علت انزال زودرس چیست؟

برخی از عوامل روحی و جسمی می توانند منجر به انزال زودرس شوند. ممکن است زمانی اتفاق بیفتند که یک فرد بیش از حد هیجان زده یا تحریک شود یا آلت تناسلی او بسیار حساس باشد.

همچنین ممکن است دلایلی مثل ناراحتی و عصبی شدن از برخی مسائل باعث انزال زودرس شود. سایر علل شایع زود انزالی عبارتند از:

  • اضطراب در مورد عملکرد
  • احساس گناه
  • افسردگی
  • فشار
  • مشکلات رابطه
  • اختلال در نعوظ

افرادی که مقدار کمی از یک ماده شیمیایی خاص به نام سروتونین در مغز خود دارند ممکن است با مشکل انزال زودرس مواجه شوند.

قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی در این شرایط، داروهایی هستند که بتوانند مقدار سروتونین را بالا ببرند و این گیاهان هم معمولا گیاهان ضد استرس و افسردگی همچون زعفران هستند.

آیا انزال زودرس نشانه یک مشکل جدی سلامتی است؟

در اکثر موارد نه. به ندرت پیش می آید که، انزال زودرس ناشی از یک مشکل جدی جسمی باشد.

برخی مشکلات مانند آسیب سیستم عصبی در اثر جراحی یا ضربه می تواند علت زود انزالی باشد. اما همانطور که ذکر شد به ندرت رخ می دهد.

انزال زودرس چگونه تشخیص داده می شود؟

اگر انزال زودرس در زندگی جنسی شما اختلال ایجاد می کند، با پزشک خود صحبت کنید.

پزشک یک معاینه فیزیکی انجام می دهد و از شما سؤالاتی می پرسد. بر اساس پاسخ‌های شما، ممکن است آزمایشاتی برای شما تجویز شود، تا تشخیص به طور دقیق انجام شود.

آیا می توان از انزال زودرس جلوگیری کرد؟

انزال زودرس بسته به عاملی که باعث آن شده است، قابل پیشگیری یا اجتناب است. در بیشتر مواقع، استفاده از روش های رفتاری ذکر شده در این متن  می توان از آن جلوگیری کرد. یک راه آسان تر هم مصرف داروها و مکمل هایی است که در متن معرفی شده اند.

داروهای گیاهی موثر در درمان زود انزالی (با تاثیر فیزیکی و جسمی)

اصلاح سبک زندگی و بهبود تغذیه و ترک غذاها و خوراکی های ناسالم، فست فود ها، مواد مخدر و سیگار و مشروبات الکلی، انجام ورزش منظم روزانه و استفاده از هوای پاک و آزاد طبیعت شاید بهترین راهکار برای درمان زود انزالی از نظر جسمی باشد.

همچنین در کنار آن می توان از چندین نمونه از گیاهان دارویی که به عنوان قویترین داروی گیاهی شناخته می شوند برای درمان زود انزالی آقایان کمک نیز استفاده کرد.

در زیر به چند نمونه از این داروها اشاره شده است.

  • جینسینگ سفید و قرمز
  • قرص ایکس اید
  • کپسول جنسالین
  • قرص تاخیری گیاهی دیلی کیم
  • کپسول لاوویگ
  • کپسول سیلدناهرب
  • کپسول تاخیری دایان مکس
  • قطره و قرص آفرودیت
  • کپسول روجینسینگ
  • ویال خوراکی هورنی بیت

 

جینسینگ سفید و قرمز، قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

این گیاه با تقویت قوای عمومی بدن، منجر به بهبود عملکرد جنسی هم در آقایان و هم در خانم‌ها می شود.

جینسینگ در آقایان ضمن تقویت نعوظ و قدرت جنسی، به درمان انزال زودرس هم کمک می کند و به عنوان یک داروی گیاهی برای زود انزالی شناخته می شود.

این محصول را می توانید به صورت های مختلفی مثل دمنوش ، سالاد، سوپ ، کپسول ، پودر و… آماده نموده و مصرف کنید.

جینسینگ دارای دو نوع سفید و قرمز است و شما با کلیک بر روی عبارت جینسینگ سفید می توانید به صفحه مخصوص به آن رفته و همچنین با کلیک بر روی عبارت جینسینگ قرمز می توانید به صفحه جینسینگ قرمز رفته و اقدام به مطالعه یا خرید اینترنتی هر یکی از این دو محصول نمایید.

جین-سنگ-سفید-کره-ای

جین سنگ سفید کره ای

بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی

برای درمان مشکل زود انزالی از زمان های قدیم تاکنون از عرقیات گیاهی استفاده می شده است. در واقع مردم به داروهای شیمیایی دسترسی نداشتند و سعی می کردند به کمک فواید گیاهان مشکل زود انزالی را درمان کنند.

بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی مواردی هستند که طبع گرم دارند و همچنین سبب آرامش اعصاب می گردند.

داروی زود انزالی گیاهی شاید بتواند اثربخشی بهتری نسبت به داروی شیمیایی ایجاد کند. همه چیز بستگی به بدن شما دارد که به کدام یک از این مواد بهتر پاسخ بدهد.

حتی امروزه که قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی به بازار عرضه شده است، بسیار از افراد طرفدار طب سنتی بوده و سعی دارند مشکل خود را با کمک بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی درمان کنند.

عرق رازیانه با قدرت اثرگزاری بر هورمون ها می تواند به عنوان عرقی برای درمان زود انزالی در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از انواع بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی، عرق طارونه است که در مناطق جنوبی کشور همچون استان های بوشهر و خوزستان بسیار پرطرفدار است.

عرق طارونه با طبع گرم قوی که دارد، برای درمان زود انزالی بسیار مفید است و بعضی از اهالی جنوب کشور آن را قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی می دانند.

شربت گیاهی زود انزالی

شربت گیاهی که می تواند برای درمان زود انزالی موثر باشد، باید ابتدا روی قوای بدنی تاثیر بگذارد و سپس موجب آرامش اعصاب شود. درمان گیاهی زود انزالی که به کمک شربت های حاوی عصاره های طبیعی می شود، بسیار اثربخش است.

اکثر شربت های گیاهی که موجب درمان زود انزالی می شوند دارای خواصی مثل سفت شدن آلت و نعوظ پایدار، افزایش میل جنسی و تحریک پذیری بیشتر، افزایش حجم آلت در حالت نعوظ و افزایش مدت زمان مقاربت از اثرات خوبی است که شربت گیاهی زود انزالی می تواند داشته باشد.

شربت هایی همچون شربت گامومن و شربت ململان از جمله شربت های گیاهی برای زود انزالی هستند.

در ادامه این مطلب یکی از شربت های بسیار موثر زود انزالی که در داروخانه آنلاین درمانگیاه موجود می باشد را معرفی کردیم.

علاوه بر درمان گیاهی زود انزالی میتوان با اصلاح برخی عادات نیز نسبت به درمان زودانزالی اقدام کرد.

درمان طبیعی زود انزالی

در درمان زود انزالی مولفه های روانی و عاطفی بسیار مفید هستند. افرادی که مشکل زود انزالی دارند ابتدا باید به صورت ریشه ای مشکل را درمان کنند.

هیچ داروی شیمیایی و یا طبیعی یا حتی قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی زمانی که شما با شریک جنسی خود ارتباط عاطفی صحیحی نداشته باشید نمی تواند معجزه کند.

بنابراین ابتدا در جهت بهبود روابط عاطفی و افزایش مهر و محبت گام بردارید، و سپس با کمک درمان های طبیعی زود انزالی نسبت به بهبود کیفیت رابطه جنسی اقدام کنید.

بهترین دارو برای زود انزالی همان تغییر سبک زندگی است. یک زندگی سالم همراه با تغذیه مناسب و ورزش می تواند بسیار خوب عمل کند.

پس از ایجاد آرامش در رابطه به فکر تغییر رژیم غذایی خود باشید و سعی کنید رژیم غذایی شما نی از ویتامین ها و مینرال ها باشد.

مواد معدنی نه تنها به حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن و رشد سلول‌ها کمک می‌کند، بلکه برای تولید هورمون تستوسترون و همچنین افزایش میل جنسی و انرژی ضروری است.

از راهکارهای اصلی درمان زود انزالی داشتن رژیم غذایی صحیح است. بر اساس مطالعات Healthline  علاوه بر زینک، استفاده از منیزیم در سلامت جنسی شما نقش دارد و می‌تواند به درمان زود انزالی کمک کند.

گنجاندن مواد غذایی غنی از زینک (روی) و منیزیم در رژیم غذایی باعث افزایش زمان برای رسیدن به انزال خواهد شد. غذاهایی که سرشار از این دو ماده معدنی هستند شامل موارد زیر می‌شود:

  • دانه کدو تنبل
  • جوانه گندم
  • لوبیا
  • نخود
  • کنجد
  • بادام
  • سویا
  • شکلات تلخ
  • سیر
  • نخود فرنگی
  • گوشت گاو و بره
  • ماست

لیستی از انواع قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

اگر زود انزالی به صورت موقت برای شما ایجاد شده است جای نگرانی نیست. معمولا استرس و تنش در زندگی می تواند موجب زود انزالی شود اما زمانی که احساسی می کنید زود انزالی به صورت دائمی برای شما رخ می دهد، وقت درمان است.

قوی ترین دارو برای زود انزالی در ادامه این مطلب ارائه شده است. در سال‌های اخیر قرص های تاخیری و داروهای زود انزالی زیادی برای درمان این مشکل ارائه شده اند.

زود انزالی می تواند به دلایلی مثل مبتلا شدن به یک بیماری خاص رخ دهد. گرچه قوی ترین دارو برای زود انزالی می تواند در اکثر موارد موثر واقع شود، ولی بهتر است تا درمان کامل این مشکلات دست نگه دارید و ابتدا مشکل خود را به صورت ریشه‌ای رفع کنید.

اگر در مصرف داروهای شیمیایی شک داشته باشید ما در ادامه بهترین داروی گیاهی برای زود انزالی را نیز معرفی کرده ایم.

قرص ایکس اید، قویترین دارو برای زود انزالی

ایکس اید محصول شرکت گلدن لایف بوده که تحت لیسانس کمپانی ویتکس استرالیا تولید می شود و از محصولات پرطرفدار در بین آقایان برای درمان زود انزالی می باشد.

این محصول در دسته محصولات لوکس و گران قیمت جنسی دسته بندی می شود و همیشه مشتریان خاص خود را دارد و به همین منوال، اثرگذاری بسیار خوبی هم دارد.

از مهمترین ترکیبات آن می توان به جینسینگ سیبری و جینسینگ کره ای اشاره کرد.

قرص ایکس اید از محصولات شرکت گلدن لایف استرالیا است که در ایران تولید و بسته بندی شده است و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این قرص می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

قرص ایکس اید

قرص ایکس اید گلدن لایف قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

ایکس اید گلدن لایف

کپسول جنسالین

کپسول جنسالین یک فرآورده گیاهی است که از 9 گیاه دارویی موثر در تقویت جنسی و افزایش دهنده نعوظ شامل گیاهان جینکو بیلوبا (Ginkgo biloba)، جینسنگ (Panax ginseng)، یوهمبین (Pausinystalia yohimbe)، خارخاسک (Tribulus terrestris)، ماکا (Lepidium meyenii)، اپیمدیوم (Epimedium grandiflorum)، مویرا پوآما (Muira puama)، آشواگاندا (Withania somnifera) و گزنه (Urtica dioica) به همراه ترکیبات مکمل دیگری شامل نیاسین، ال-آرژنین، زینک و ویتامین E تولید شده است تا بتواند ضمن تقویت فوق العاده نعوظ، به درمان انزال زودرس در آقایان نیز کمک کند.

جنسالین یکی از داروهای گیاهی است که طبق تجربه مشتریان درمانگیاه، اثرگذاری فوق العاده خوبی در تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی داشته و استفاده همزمان از آن به همراه کپسول دیلی کیم، به کنترل مناسب انزال زودرس نیز منجر شده است.

برای استفاده از جنسالین و دیدن اثرات آن کافی است تا یک کپسول آن را دو ساعت قبل از رابطه جنسی استفاده کنید تا هم قدرت بالای نعوظ را به دست آورید و هم کنترل بیشتری بر زود انزالی داشته باشید.

اگر به دنبال خرید قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی هستید، ما بعد از قرص ایکس اید این محصول را به شما معرفی و پیشنهاد می کنیم.

برای کسب اطلاعات بشتر درباره این محصول می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

جنسالین

جنسالین تقویت نعوظ

کپسول جنسالین حاوی گیاهان یوهیمبین و اپیمدیوم و جینسینگ و سایر گیاهان موثر بر قوای جنسی

قرص تاخیری گیاهی دیلی کیم درمان زود انزالی

دیلی کیم یک کپسول صد در صد گیاهی است که از پودر مغز هسته نوعی تمر هندی تشکیل شده و با تاثیرگذاری بر پایانه های گیرنده عصبی آلت آقایان، باعث کاهش حساسیت نوک آلت شده و به این ترتیب باعث تاخیر در انزال می شود.

طبق توصیه شرکت داروسازی کیمیاگر توس که سازنده این داروی گیاهی است، برای کنترل بهتر انزال زودرس آقایان می بایست یک تا دو کپسول دیلی کیم را یک تا دو ساعت قبل از رابطه جنسی به همراه شربت گل گاوزبان کیمیاگر استفاده کنید تا اثرگذاری مناسب تری داشته باشد.

قرص تاخیری گیاهی دیلی کیم

کپسول تاخیری گیاهی دیلی کیم محصول شرکت داروسازی کیمیاگر توس

کپسول لاوویگ

لاوویگ ترکیبی از چند گیاه دارویی منجمله اتوآبا، مویراپاووما، سرخه ولیک، نخل اره‌ای، جینسینگ قرمز، جینکو بیلوبا، کاسکوتا، اپیمدیوم تولید شده است.

لاوویگ از جمله داروهای گیاهی است که باید به صورت دوره ای (دوره های دو تا سه ماهه) استفاده شود تا به درمان زودانزالی و رفع سردمزاجی بصورت ماندگار برسید.

کپسول لاوویگ

کپسول لاوویگ افزایش میل جنسی آقایان

کپسول سیلدناهرب

کپسول سیلدناهرب یکی از محصولاتی است که با داشتن ترکیبات گیاهی نظیر گیاه ماکا و جینسینگ و تونکات، در افزایش توان جنسی آقایان و درمان زودانزالی موثر است.

سیلدناهرب هم اثر فوری داشته و هم به صورت درازمدت و دوره ای اثر دارد.

یعنی شما میتوانید هم آنرا یک تا دو ساعت قبل از رابطه جنسی به منظور بهبود رابطه و افزایش نعوظ و رفع زودانزالی استفاده کنید و هم به صورت دوره های دو تا سه ماهه برای درمان کلی مشکل انزال زودرس از آن بهره بگیرید.

بعضی از افرادی که از این داروی گیاهی استفاده کرده اند، نتیجه خوبی از آن گرفته اند و آن را قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی می دانند.

کپسول سیلدناهرب

کپسول سیلدناهرب افزایش توان جنسی آقایان و میل جنسی

 

شربت گامومن (مربای شلغم)

شربت گامومن یکی از داروهای تولید شده توسط شرکت داروسازی فراطب یزد است.

این شرکت به طور اختصاصی بر روی تولید داروهایی تمرکز کرده که از منابع طب سنتی ایران استخراج شده اند و شربت گامومن نیز در کتاب های طب سنتی ایران با نام شربت مربای شلغم شناخته می شود.

این شربت با دارا بودن گیاهان متعدد منجمله بیخ شلغم، زعفران، زنجبیل، جوز بویا، دارچین، ساذج، قاقله کبار، گلاب و عسل، در طب سنتی ایران به عنوان دارویی موثر جهت تقویت جنسی هم در آقایان و هم در خانم ها شناخته می شود.

شربت گامومن یا همان شربت مربای شلغم یکی از انواع قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی در طب سنتی ایران شناخته می شود.

شما می توانید با رفتن به صفحه اختصاصی شربت گامومن اطلاعات بیشتری درباره این محصول به دست بیاورید.

برای مطالعه بیشتر درباره این محصول لطفا بر روی لینک شربت گامومن کلیک کنید.

 

 گامومن فراطب تقویت باه

گامومن فراطب تقویت باه

کپسول تاخیری دایان مکث و درمان زود انزالی

کپسول دایان مکث هم همانند دیلی کیم، یک کپسول تاخیری و داروی گیاهی برای زود انزالی است که به منظور کاهش حساسیت نوک آلت آقایان تولید شده است و به این ترتیب می تواند باعث درمان انزال زودرس در آقایان شود.

طریقه مصرف دایان مکث به صورت استفاده دو کپسول، دو ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی می باشد.

کپسول دایان مکث

کپسول دایان مکث کپسول تاخیری گیاهی

 

قطره و قرص آفرودیت

اگر به دنبال یکی از انواع قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی هستید، شاید بتوان گفت که آفرودیت می تواند خواسته شما را تأمین کند.

آفرودیت از قدیمی ترین و موثر ترین داروهای گیاهی برای زود انزالی است که امروزه مورد اعتماد بسیاری از پزشکان نیز قرار گرفته و در نسخه های پزشکان دیده می شود.

آفرودیت به دو صورت قرص و قطره تولید می شود و هم برای درمان زود انزالی و تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی در آقایان کاربرد دارد و هم برای بهبود میل جنسی در خانم ها موثر است.

این دارو با داشتن مواد موثره گیاهی از جمله ساپونین ها و اسانس ها و استروئید ها سبب برطرف نمودن ناتوانی جنسی می شود.

مواد موثره این دارو همچنین سبب افزایش میزان هورمون LH و به تناسب آن افزایش تستوسترون و درمان زود انزالی می شود.

آفرودیت به صورت قرص و قطره یک داروی زود انزالی است که توسط شرکت داروسازی گل دارو تولید شده و می توانید از سایت درمانگیاه اقدام به خرید اینترنتی آن کنید.

برای مشاهده صفحه آفرودیت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

قرص آفرودیت

 آفرودیت

آفرودیت

کپسول روجینسینگ

اگر به جای گیاه خام جینسینگ، استفاده از کپسول یا قرص جینسینگ را ترجیح می دهید، می توانید از روجینسینگ استفاده کنید.

کپسول روجینسینگ از پودر خالص جینسینگ تولید شده و دارای همان خواص می باشد.

استفاده مداوم از این محصول، اثر بسیار خوبی بر بهبود وضعیت روحی و جسمی فرد و کنترل و درمان انزال زودرس دارد.

تقویت جنسی زودانزالی انزال زودرس

کپسول روجینسینگ قائم دارو، تقویت جنسی مردان درمان زودانزالی انزال زودرس

محلول خوراکی هورنی بیت

هورنی بیت یک داروی گیاهی است که بعنوان محرک جنسی آقایان و تقویت نعوظ کاربرد دارد و از اکلیل کوهی، جینسینگ، اپیمدیوم، ال آرژنین، سولفات روی، ویتامین ای و وایلدیام تشکیل شده و از بهترین داروهای تقویت نعوظ گیاهی است.

این محصول در صورت مصرف فوری، اثر تقویت نعوظ دارد و در صورت مصرف دوره ای (یک ماه) منجر به درمان زودانزالی می شود.

اگر از جمله افرادی هستید که دچار مشکلاتی نظیر فشار خون یا قند خون هستید و یا سن بالای 60 سال دارید که استفاده از داروهای تقویت کننده نعوظ و کنترل کننده زودانزالی مثل سیلدنافیل و… برای شما ممنوع است می توانید از محلول خوراکی هورنی بیت استفاده کنید تا اثرگذاری فوق العاده آن را ببینید.

هورنی بیت هم یکی از انواع قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی و نعوظ است که به صورت عصاره خوراکی تولید شده است و باید یک ساعت قبل از رابطه جنسی استفاده شود.

هورنی بیت تقویت نعوظ

ویال خوراکی هورنی بیت محرک جنسی و تقویت نعوظ آقایان

داروهای گیاهی برای زود انزالی (با تاثیر روحی روانی)

گذشته از راهکارهای غیر دارویی که در درمان زودانزالی ناشی از مشکلات روحی و روانی موثر هستند، می توان از داروهای گیاهی زیر در این مورد بهره جست.

توجه!

توجه داشته باشید که داروهایی که در این بخش معرفی می شوند، داروی اختصاصی برای درمان زود انزالی نیستند.

بلکه داروهای آرامبخش و ضد استرس هستند که به عنوان داروهای مکمل در کنار داروی اصلی می توانند عملکرد داروی اصلی در درمان زود انزالی را تقویت کنند.

پس اگر می خواهید قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی را استفاده کنید، قطعا باید یکی از داروهایی که در بالا ذکر شده را انتخاب نمایید و در صورت تمایل یکی از داروهای زیر را در کنار آن استفاده نمایید تا اثرگذاری بهتری داشته باشد.

شربت گل گاوزبان

شربت گل گاوزبان آرمبخش بوده و منجر به دفع استرس و تنش های عصبی شده و به کنترل انزال کمک می کند.

تجربه کاربران درمانگیاه نشان داده است که استفاده از شربت گل گاوزبان در کنار داروهایی مثل کپسول دیلی کیم یا دایان مکث می تواند به کنترل بهتر انزال در آقایان کمک کرده و منجر به افزایش اثرگذاری این داروها در کنترل انزال زودرس شود.

در خصوص بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی نیز قبل تر صحبت کردیم.

شربت گل گاوزبان فراطب

شربت گل گاوزبان فراطب مفید برای کاهش استرس و تپش قلب

 

کپسول ریلکس هرب

ریلکس هرب با خاصیت آرامبخشی خود به دفع استرس و اضطراب و آرامش بیشتر فرد کمک کرده و منجر به درمان زود انزالی می شود.

در ترکیب این دارو از عصاره گیاه گل ساعتی به عنوان یک داروی ضد استرس، آرامبخش و درمان کننده تنش های عصبی استفاده شده است.

کپسول-گل-ساعتی

کپسول ریلکس هرب گل ساعتی داروی گیاهی درمان بیخوابی

کپسول مریکر (سفوف خفقان)

کپسول مریکر یک داروی سنتی برای درمان افسردگی است و باعث بهبود کنترل در انزال می گردد.

اگر از جمله افرادی هستید که به استرس های شدید و مزمن مبتلا هستید به صورتی که استرس باعث ایجاد تپش قلب در شما می شود، مریکر می تواند یک درمان مناسب برای شما باشد.

درمان این وضعیت استرس و تنش می تواند بر روی بهبود عملکرد جنسی و درمان زود انزالی فرد نیز تاثیر بگذارد.

مریکر-سفوف-خفقان-فراطب

کپسول سفوف خفقان مریکر فراطب ، داروی گیاهی ضد اضطراب و تنش های عصبی

قرص والی فلور

یک داروی گیاهی مناسب برای درمان افسردگی استرس و تنش های عصبی که می تواند منجر به درمان زودانزالی نیز شود.

در ترکیب قرص والی فلوراز گیاهان والرین (سنبل الطیب) و گل ساعتی استفاده شده است.

در صورتی که انزال زودرس آقایان ناشی از استرس ها و تنش های عصبی و کاری و … باشد، استفاده از قرص والی فلور می تواند به مرور منجر به بهبود عملکرد جنسی فرد شود.

قرص والی فلور خواب آور

قرص والی فلور خواب آور و آرامبخش

شربت سنبل الطیب

شربت سنبل الطیب نیز به دلیل خاصیت ضد استرس و افسردگی، برای درمان زود انزالی مفید است.

همانگونه که چند خط بالاتر ذکر شد یکی از مهمترین دلایل ایجاد زودانزالی در آقایان، مشکلات روحی و استرس و افسردگی است و گیاه سنبل الطیب از معروف ترین گیاهان دارویی برای مقابله با این مشکل است.

شربت سنبل الطیب با کاهش تنش های عصبی، آرامش بخشی و بهبود افسردگی و تنظیم خواب فرد می تواند باعث بهبود و کمک به درمان انزال زودرس در آقایان گردد.

شربت گیاهی والریان

شربت گیاهی والریان زردبند حاوی عصاره خالص سنبل الطیب

کپسول نرم لیبیمکس

لیبیمکس با دارا بودن عصاره گل محمدی، باعث بهبود افسردگی شده و به درمان انزال زودرس کمک می کند.

این محصول همچنین برای افرادی که از داروهای شیمیایی ضد افسردگی استفاده می کنند و به این دلیل دچار سرد مزاجی یا زود انزالی شده اند مفید است.

لیبیمکس حاوی عصاره گل محمدی است و خوب است بدانید که گل محمدی از جمله گیاهان دارویی است که در کنترل انزال، نقش و اثر دوگانه و مضاعف دارد.

گل محمدی از سویی باعث بهبود وضعیت روحی فرد شده و به درمان افسردگی او کمک می کند که این امر منجر به رفع سرد مزاجی و درمان انزال زودرس می شود و از سوی دیگر، خود گل محمدی از جمله گیاهانی است که باعث تقویت جنسی و افزایش نشاط جنسی فرد می شود. از همین جهت این محصول یک داروی تقویت جنسی محسوب می‌شود.

لیبیمکس تقویت جنسی

لیبیمکس تقویت جنسی

قطره گل محمدی

قطره گل محمدی زردبند، شادی آور بوده و تقویت کننده روحیه و نشاط جنسی است.

این قطره نیز همچون کپسول نرم لیبیمکس اثر بهبود وضعیت روحی داشته و می تواند به رفع سردمزاجی به خصوص در خانم‌ها کمک کند.

از سوی دیگر به دلیل درمان کنندگی افسردگی و کاهش تنش های عصبی و استرس، می تواند به بهبود انزال زودرس آقایان و رفع زود انزالی کمک کند.

اگر به دنبال قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی آقایان یا یک داروی سردمزاجی برای زنان هستید، می توانید افشره گل محمدی را هم در کنار داروهای تقویت جنسی که استفاده می کنید به کار ببندید تا اثرگذاری بهتری از داروی اصلی ببینید.

افشره گل محمدی زردبند

افشره گل محمدی زردبند

درمان زودانزالی با پکیج داروهای گیاهی انزال زودرس

پکیج داروهای گیاهی درمان زود انزالی که توسط درمانگیاه برای شما آماده شده است، شامل محصولات مختلفی است که ضمن تاثیرگذاری مناسب در مدت مشخص، می توانند مشکل انزال زودرس را تا حد بالایی برطرف کرده و توانایی جنسی و اعتماد به نفس جنسی آقایان را بالا ببرد تا بتوانند با یادگیری مهارت کنترل بر انزال، به درمان کامل زود انزالی دست یابند.

این محصولات هم درمان روحی و روانی زودانزالی و هم درمان جسمی و فیزیکی آن را در بر گرفته و می توانند به خوبی به درمان انزال زودرس کمک کنند.

برای مشاهده این پکیج می توانید به صفحه پکیج درمان زود انزالی بروید.

کلام آخر

در این مطلب از درمانگیاه به بررسی قوی ترین داروی گیاهی برای زود انزالی پرداختیم. طی بررسی هایی که انجام شد، مشخص شد که زود انزالی می تواند به صورت موقت یا دائمی در فرد صورت بگیرد.

بنابراین مواردی مثل بهترین عرق گیاهی برای زود انزالی و شربت گیاهی زود انزالی معرفی شدند.  اگر به دنبال درمان گیاهی زود انزالی باشید می توانید روی موارد ذکر شده حساب کنید. در غیر این صورت انواع داروهای زود انزالی در متن معرفی شدند که با مصرف هر یک از آن ها می توانید به روزهای اوج خود در رابطه جنسی برسید.